خبرگزاری کار ایران

حمایت مربی گلرهای تیم ملی بلژیک از کورتوآ

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۳۳

اروین لمنس، مربی دروازه بان های تیم ملی بلژیک گفت : درک نمی کند که عملکرد تیبو کورتوا در رئال مادرید تا این حد متفاوت از تیم ملی بلژیک است.

به گزارش ایلنا، در حالی که شب گذشته تیبو کورتوآ به علت نمایش ضعیفش در نیمه اول دیدار دو تیم رئال مادرید و بروژ  بلژیک جایش را در نیمه دوم به آرئولا داد، سرمربی گلر های تیم ملی بلژیک از او و همچنین ادن هازارد دو بازیکن ملی پوش این کشور حمایت کرد.

 اروین لمنس در همین رابطه اظهار داشت :

   « آنها باید با او متفاوت رفتار کنند. او پسر خاصی است و عجیب است که همراه با ما در تیم ملی بلژیک همیشه در بالاترین سطح قرار دارد اما آنجا او مبتلا به سندروم دخیا است. اگر برنابئو سوت می زند، باید به کل تیم نگاه کنید. او چرا شنبه بازی نکرد؟ روز گذشته مریض بود و برای نیمه دوم هم تعویض شد. او دروازه بان بزرگی است و تلاش خود را برای خوشحال کردن دوباره مادریدی ها به کار خواهد گرفت.»

 

لمنس در مورد ادن هازارد که وضعیتی مشابه کورتوا دارد نیز گفت: «هازارد به زمان نیاز دارد. اما رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و طبیعی است که انتظار داشته باشند بازیکنی که به خدمت می گیرند بلافاصله نمایش های خوب خود را ارائه کند.»

گفتنی است این دروازه بان 27 ساله بعد از جام جهانی 2018 روسیه راهی رئال مادرید شد، جایی که به عنوان بهترین دروازه بان رقابت ها انتخاب شده بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز