خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: بی‌صبرانه منتظر قرعه‌کشی دور بعد لیگ‌ قهرمانان هستم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از تساوی برابر سلتیک و رسیدن به مرحله حذفی تاکید کرد تیمش از گروه دشواری موفق به صعود شده است.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر سلتیک متوقف شد اما در نهایت توانست به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان باتجربه به جوان‌ترها کمک کردند. بازی خوبی بود و با وجود تساوی از عملکرد تیم خود راضی هستم. یکی از بازیکنان خوب ما در این دیدار، پاتریک روبرتس جوان بود. این بازیکن با وجود آنکه بسیار جوان است اما نشان داد آینده درخشانی در انتظارش است. او یک مدافع خوب است و از عملکردش راضی هستم.

گواردیولا در پایان سخنان خود درباره مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و این سوال که دوست دارد با چه تیمی بازی کند نیز اینگونه پاسخ داد: در گروه بسیار سختی قرار داشتیم اما خوشبختانه به دور بعد راه پیدا کردیم. بی‌صبرانه منتظر قرعه خواهیم ماند. با هر تیمی که بازی کنیم نهایت احترام را به آنها خواهیم گذاشت.

کد خبر : ۴۳۵۵۹۶