خبرگزاری کار ایران

گریزمان: اگر بچه بودم احتمالاً یکی از طرفداران رونالدو می‌شدم

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید از ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به دلیل شکست از او در فینال یورو 2016 ناراحت است و به شوخی به او گفته که از او متنفر است ولی با این وجود برای او احترام زیادی قائل است.

به گزارش ایلنا، با وجود ادعای اخیر کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه آنتونیو گریزمان تابستان امسال در رستورانی در شهر میامی به مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها گفته که از او متنفر است، این بازیکن فرانسوی تأکید کرد که از کاپیتان 31 ساله تیم ملی پرتغال متنفر نیست.

رونالدو که فصل گذشته فرصت کسب دو جام بزرگ - نخست لیگ قهرمانان اروپا و سپس یورو 2016 - را از گریزمان گرفت، هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت که در تعطیلات تابستانی‌اش در آمریکا با مهاجم اتلتیکومادرید مواجه شده است و در همان ملاقات این بازیکن فرانسوی گفته که از او متنفر است.

گریزمان در این خصوص گفت: رونالدو زمانی در مادرید همسایه من بود و هر روز از مقابل خانه‌‌ام رد می‌شد. ما همیشه با یکدیگر احوال‌پرسی می‌کردیم، اما من سال گذشته از آن خانه نقل مکان کردم. البته الان هم خیلی از او فاصله ندارم، ولی دیگر هر روز او را نمی‌بینم. امسال تابستان اما ما دوباره یکدیگر را در میامی دیدیم. من و همسرم در تعطیلات بودیم و آنجا کریستیانو را در یک رستوران دیدیم. ملاقات تصادفی جالبی بود. من رفتم و به او قهرمانی پرتغال در یورو 2016 و رئال مادرید در لیگ قهرمانان را تبریک گفتم.

گریزمان افزود: من به شوخی گفتم که از او متنفرم، چون هنوز از بابت شکست‌مان در فینال یورو 2016 ناراحت بودم. با این حال حس من نسبت به رونالدو به دلیل اینکه تیم او در دو جام بزرگ تیم مرا شکست داده بود و در دربی هم هت‌تریک کرد، عوض نشده است و هنوز هم برایش احترام زیادی قائلم. اگر هنوز یک پسر بچه بودم، احتمالاً یکی از طرفداران رونالدو می‌شدم، همان‌طور که ممکن بود طرفدار لیونل مسی، نیمار و پل پوگبا باشم.

 

کد خبر : ۴۳۲۳۱۹