خبرگزاری کار ایران

مسی: دیگر نمی‌خواهیم با مطبوعات صحبت کنیم/ اتهاماتی که به لاوتزی زدند خیلی سنگین بود

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از برد پرگل برابر کلمبیا تاکید کرد اتهامی که رسانه‌ها به مهاجم تیمشان زده بودند بسیار سنگین بوده است.

به گزارش ایلنا، آرژانتین بامداد امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر کلمبیا قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد. لیونل مسی پس از بازی در سالن مطبوعاتی ورزشگاه بیسنتاریو حاضر شد و گفت: اینجا جمع شدیم تا شما را از تصمیمی که گرفتیم مطلع کنیم. دیگر نمی‌خواهیم با مطبوعات صحبت کنیم. به ما تهمت‌های زیادی زدند. اتهاماتی که به لاوتزی زدند خیلی سنگین بود. اگر در این‌باره صحبت نمی‌کردیم، مردم فکر می‌کردند چنین اتفاقی افتاده است. ترجیح دادیم این موضوع را همین جا پایان بدهیم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: دیگر حرفی نمی‌ماند. می‌دانیم خیلی از شماها (خبرنگاران) در این جریان نقشی نداشتید. وارد شدن در زندگی خصوصی یک فرد و اتهام اینچنینی به او، اتفاق تازه‌ای نیست. این اتهام خیلی سنگین بود. نمی‌خواهیم وارد چنین بازی شویم. آنها می‌خواهند ما را بکشند ولی ما وارد چنین جریاناتی نمی‌شویم.

در آغاز هفته، بازیکنان آرژانتین به علت انتقادهای بیش از حد مطبوعات از کسب نتایج ضعیف تیم، تصمیم گرفتند با رسانه صحبت نکنند. در نششت خبری پیش از بازی، دو بازیکن آرژانتین این محل را ترک کردند و ادگاردو بائوسا به تنهایی صحبت کرد.

این بحران زمانی بیشتر شد که دوشنبه شب یک روزنامه نگار مشهور از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که لاوتزی در دیدار برابر کلمبیا به علت مصرف ماری‌جوانا نیمکت نشین خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۲۹۵۰۷