خبرگزاری کار ایران

گرت بیل: اگر کمی شانس یارمان باشد به جام جهانی صعود می‌کنیم

مهاجم گلزن ولز به خاطر از دست دادن دو امتیاز برابر صربستان ابراز ناامیدی کرد اما گفت تیمش هنوز برای رسیدن به جام جهانی امیدوار است.

به‌ گزارش ایلنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ولز شب گذشته در انتخابی جام جهانی برابر صربستان به تساوی یک بر یک رضایت داد. هر چند گرت بیل، فوق ستاره ولزی‌ها ابتدا برای این تیم گلزنی کرد اما در حالی که کمتر از پنج ‌دقیقه به پایان مسابقه باقی‌ مانده بود، الساندرو میتروویچ گل تساوی را برای صربستان به ثمر رساند.

گرت بیل 27 ساله بعد از پایان مسابقه گفت‌: خیلی ناامید شدیم. نیمه نخست خیلی خوب بود اما در آغاز نیمه دوم تحلیل رفتیم و خسته شدیم. در نیمه دوم فوتبال خوبی به نمایش نگذاشتیم. خیلی ناراحت کننده بود که در دقایق پایانی دروازه‌مان باز شد.

بیل ادامه‌ داد:  با پیروزی فاصله زیادی نداشتیم. حقمان برد بود. در خانه بازی می‌کردیم و اطمینان داشتیم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. دو امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم ولی باید به تلاشمان ادامه‌ بدهیم. مطمئن هستیم که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. فقط باید سخت تلاش کنیم. البته باید کمی هم شانس یارمان باشد.

گرت بیل با گلی که در بازی برابر صربستان به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش را برای تیم‌ ‌ملی ولز در 64 بازی به عدد 26 رساند. او تنها دو گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد یان راش، مهاجم سابق یوونتوس و لیورپول برسد. رکوردی که کاملا برای گرت بیل دست یافتنی است و این بازیکن به زودی به برترین گلزن تاریخ کشورش تبدیل خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۲۸۳۴۵