خبرگزاری کار ایران

کاپلو: پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد کردم

سرمربی نامدار ایتالیایی گفت پیشنهاد سرمبیگری تیم‌ ‌ملی این کشور را رد کرده است تا ونتورا روی نیمکت لاجوردی‌پوشان بنشیند.

به‌ گزارش ایلنا، نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بعد از یورو 2016 دستخوش تغییر شد و آنتونیو کونته از هدایت این تیم کنار رفت. در این مدت گزینه‌های زیادی مطرح شد تا اینکه جامپیرو ونتورا از بین گزینه‌ها به عنوان سرمربی ایتالیا انتخاب شود.

فابیو کاپلو در این زمینه عنوان کرد: بعد از یورو فدراسیون فوتبال ایتالیا با من تماس گرفت و پیشنهاد کار در این تیم را به من داد ولی تصمیم گرفتم این پیشنهاد را رد کنم. خودم را مناسب حضور روی نیمکت ایتالیا نمی‌دیدم. برای ونتورا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در کارش برای صعود به جام جهانی روسیه موفق باشد.

کاپلو با میلان چهار بار قهرمان سری A  شد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه مربیگری خود ثبت کرد. او در ادامه اظهار کرد: همه فکر می‌کنند صعود به جام جهانی آسان است ولی فوتبال ملی این‌طور نیست. هیچ تیم آسانی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی وجود ندارد. 

تیم‌ ‌ملی ایتالیا در حال‌ حاضر بعد از اسپانیا در رده دوم گروه G انتخابی جام جهانی قاره اروپا قرار گرفته است. آنها باید در بازی پیش روی خود برابر لیختن‌اشتاین به میدان بروند که بعید به نظر می‌رسد آبی‌ها کار سختی برای برد داشته باشد.

 

کد خبر : ۴۲۷۸۶۳