خبرگزاری کار ایران

مسی: با انریکه بیشتر از ضد حملات استفاده می‌کنیم/ کنار آمدن با آگوئرو بسیار آسان است

ستاره تیم فوتبال بارسلونا میان تاکتیک‌های سرمربی پیشین و سرمربی فعلی‌اش تفاوت‌هایی می‌بیند که مهم‌ترین‌شان رویکرد آنها در مورد استفاده از ضدحملات است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچسترسیتی است و به این ترتیب برای دومین بار پپ گواردیولا در این فصل برابر دوستان قدیمی‌اش از جمله لیونل مسی قرار می‌‌گیرد و هدفش جبران شکست 4 بر صفر دو هفته پیش است. به نظر مسی کار هم‌تیمی‌هایش در ورزشگاه اتحاد سخت خواهد بود، اگرچه او به خوبی با سبک کاری گواردیولا آشناست.

مسی در گفت‌و‌‌گو با نشریه سان اظهار داشت: بارسلونا یک سیستم بازی مشخص دارد، اما خب هر سرمربی که روی کار می‌آید یکسری تغییرات در آن اعمال می‌کند و می‌خواهد به شیوه خودش نتیجه بگیرد. از زمانی که گواردیولا رفته است، تیم ما تغییرات فراوانی نداشته است اگرچه انریکه تیم ما را جنگنده‌تر کرده است و ما فضای بیشتری برای حملات‌مان داریم. الان بیشتر از ضدحملات بهره می‌بریم در حالی که با پپ گواردیولا کمتر به ضدحملات توجه داشتیم.

یکی از بازیکنان منچسترسیتی که مسی او را خیلی خوب می‌شناسد، هموطن و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین، سرخیو آگوئروست که دوست صمیمی‌اش هم محسوب می‌شود.

او درباره آگوئرو گفت: سیتی تیم فوق‌العاده‌ای است و همیشه همین‌طور بوده است. از وقتی که گواردیولا سرمربی من‌سیتی شده، به لطف کارهای او قدرت این تیم بیشتر هم شده است. سرخیو بازیکنی است که کنار آمدن با او بسیار آسان است. او مثل لوئیز (سوارز) یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. هر دوی آنها بازیکنان تأثیرگذاری هستند و می‌توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.

 

کد خبر : ۴۲۴۴۹۲