خبرگزاری کار ایران

زیدان: طبیعی است رونالدو نتواند در همه دیدارها گلزنی کند

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاکردانش بعد از پیروزی برابر رئال بتیس پرداخت و تاکید کرد نگران رونالدو نیست.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید سرانجام بعد از سه تساوی پیاپی در رقابت‌های لالیگا رنگ پیروزی را دید و موفق شد با نتیجه 6 بر یک رئال بتیس را در هم بکوبد.

زین الدین زیدان بعد از این دیدار به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت: بازیکنان جایگزینی که در این دیدار به میدان فرستادم، بسیار خوب کار کردند و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشتند. پیروزی پرگلی را به دست آوردیم و این نشان می دهد که شایسته کسب سه امتیاز بودیم. بازی کردن در خانه حریف سخت است و نمی‌توان فرصت‌های زیادی را به دست آورد ولی موفق شدیم یک پیروزی قاطع را هم به دست آوریم.

او ادامه داد: این پیروزی بعد از سه تساوی پیاپی به دست آمد اما چیزی تغییر نکرده است. این طبیعی است که یک تیم در بعضی از دیدارها خوب ظاهر نشود. باید با جدیت به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف‌مان باشیم. خوشحالم که ایسکو از فرصتی که نصیب او شد نهایت استفاده را برد. او تلاش زیادی از خود نشان داد و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت.

نکته جالبی که در دیدار رئال مادرید و رئال بتیس وجود داشت، گلزنی کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی بود. او با وجود اینکه رئال 6 گل به ثمر رساند، فقط یک گل زد. سرمربی رئال‌ مادرید در واکنش به این موضوع نیز اظهار کرد: دلیلی ندارد درباره رونالدو نگران باشیم. این بازیکن نگران چیزی نیست و با روحیه رئال را همراهی می‌کند. او همواره دوست دارد گلزنی کرده و به تیمش کمک کند. طبیعی است رونالدو نتواند در همه دیدارها گلزنی کند. مهم این است که همه بازیکنان برای برد تلاش کنند.

 

کد خبر : ۴۱۹۴۷۷