خبرگزاری کار ایران

اوبامیانگ: رئال مادرید در قلب من جا دارد/ متأسفم که هنوز با این باشگاه قرارداد نبسته‌ام

مهاجم آفریقایی تیم فوتبال بورسیا دورتموند یک بار دیگر به تمایل خود برای بازی در جمع کهکشانی‌ها اذعان کرد.

به گزارش ایلنا، پیره امریک اوبامیانگ با ابراز علاقه مجدد به رئال مادرید، احتمال پیوستنش به کهکشانی‌ها در آینده‌ای نزدیک را قوت بخشید. مهاجم گابنی زردپوشان وستفالن که سال گذشته هم گفته بود تنها رئال مادرید می‌تواند او را برای ترک دورتموند وسوسه کند، اکنون از سفیدپوشان مادریدی به عنوان تیمی یاد می‌کند که در قلب او جا دارد و به این ترتیب یک بار دیگر به مسئولان باشگاه رئال مادرید فهماند که باید برای جذب وی دست به کار شوند.

اوبامیانگ در گفت‌و‌گو با سایت «اونزه موندیال»، اظهار داشت: رئال مادرید باشگاهی است که در قلب من است. به پدربزرگم قول داده‌ام که یک روز برای رئال مادرید بازی خواهم کرد. پیوستن به رئال مادرید هدفی است که من به‌دنبال محقق کردنش هستم، اما برای رسیدن به آن هنوز زمان دارم.

مهاجم دورتموند تأکید کرد: این حرف من با هدف برانگیختن علاقه کسی نیست. اگر رئال مادرید مرا می‌خواهد می‌تواند بیاید و با من قرارداد ببندد، اما تا الان متأسفانه این باشگاه چنین کاری انجام نداده است.

اوبامیانگ در پایان اعتراف کرد که تابستان امسال با چند باشگاه از جمله رئال مادرید و ‌پاری‌‌سن‌ژرمن تماس داشته، اما هیچ تیمی مانند منچسترسیتی به او برای عقد قرارداد نزدیک نشده است.

وی عنوان کرد: پدرم با مسئولان باشگاه منچسترسیتی صحبت کرد، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. با این حال ما به عقد قرارداد بسیار نزدیک شده بودیم.

 

کد خبر : ۴۱۶۸۷۸