خبرگزاری کار ایران

کافو: با دیدن بیرین به یاد خودم می‌افتم

مدافع راست سابق تیم ملی برزیل به تمجید از هکتور بیرین مدافع آرسنال پرداخت و سبک فوتبال او را شبیه خود دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی میل، هکتور بیرین در یکی دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است. عملکرد کنونی باعث شده است خیلی از بازیکنان بزرگ از جمله مارکوس کافو به تمجید از این بازیکن بپردازند.

کافو ۱۴۲ بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفت و رکورد بیشترین بازی برای تیم ملی کشورش را در اختیار دارد. او موفق شده است دو بار در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ قهرمانی در جام جهانی را نیز تجربه کند.  

کافو درباره بیرین جوان گفت: او در ۲۱ سالگی خیلی شبیه من است و خیلی از ویژگی ها و توانایی های خودم را در او می بینم. خیلی سریع و تاثیرگذار است. آینده خیلی بزرگی دارد و بدون شک در آینده نزدیک خودش را به عناون یکی از بهترین های جهان نشان خواهد داد.  

آرسنال شروع ضعیفی در رقابت های این فصل لیگ برتر داشت و برابر لیورپول شکست خورد. این تیم در دیدار برابر لسترسیتی نیز به تساوی رضایت داد ولی در نهایت موفق شد واتفورد را از پیش رو بردارد.

مدافع برزیلی در ادامه به تمجید از مسوت اوزیل آلمانی نیز پرداخت و گفت: او فوق العاده است. نه تنها یک فوتبالیست خوب بلکه یک انسانی نمونه است. توانایی‌های اوزیل منحصر به فرد و فوتبالی که او بازی می‌کند نیز جذاب است. او همه را شیفته بازی خود می‌کند.

کافو در حال حاضر در لندن به سر می برد تا در دیدار دوستانه و خیریه ستارگان سابق میلان و ستارگان سابق آرسنال در این شهر به میدان برود.

 

کد خبر : ۴۰۷۳۴۱