خبرگزاری کار ایران

رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس باقی ماند

مهاجم شیاطین سرخ همچنان بازوبند کاپیتانی سه‌شیر را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وین رونی که تنها یک بازی با شکستن رکورد انجام بیشترین بازی ملی با پیراهن انگلیس فاصله دارد، در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه همچنان کاپیتانی سه‌شیر را بر عهده خواهد داشت. رونی از سال 2014 پس از اعلام بازنشستگی استیون جرارد، اسطوره لیورپول از بازی‌های رده ملی، این بازوبند را در اختیار دارد.

سم آلاردایس، سرمربی جدید سه‌شیر در گفت‌و‌گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: رونی، کاپیتانی عالی برای تیم ملی انگلیس بوده و رفتاری که او در ایفای این نقش از خود نشان داده، تصمیم‌گیری من برای انتخاب او برای ادامه حضورش در این نقش را آسان‌تر کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: رکورد رونی گویای همه چیز است. او باسابقه‌ترین بازیکن تیم ملی انگلیس و از سوی هم‌تیمی‌هایش به شدت مورد احترام است. تمامی این فاکتورها نشان می‌دهد که او گزینه خوبی برای کاپیتانی سه‌شیر است.

رونی در حال حاضر با 115 بازی ملی با دیوید بکام، هافبک پیشین تیم ملی انگیس در تعداد بازی‌های ملی برابر است و در دیدار 14 شهریور انگلیس مقابل اسلواکی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 می‌تواند رکورد بیشترین بازی ملی به عنوان بازیکن (به غیر از دروازه‌بان) را از آن خود کند.

مهاجم شیاطین سرخ با 53 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس است و بالاتر از فوتبالیست‌های نامداری همچون بابی چارلتون و گری لینکر قرار دارد.

 

کد خبر : ۴۰۶۰۲۶