خبرگزاری کار ایران

کونته: وقتی فرصت تمام کردن کار حریف را داریم باید کار را تمام کنیم

سرمربی چلسی در پی پیروزی سخت شاگردانش بر بریستول روورز به انتقاد از شاگردانش پرداخت که از تمامی موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته در پی برتری 3 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش برابر بریستول روورز دسته دومی در دور دوم جام اتحادیه انگلیس گفت: وقتی فرصت تمام کردن کار حریف را در جریان بازی داریم، باید کار را تمام کنیم. جای تأسف دارد، ما بازی را تحت‌ِکنترل خود داشتیم، اما در ادامه به دردسر افتادیم. در این دیدار برای اولین بار جام اتحادیه انگلیس را تجربه کردم و با جو موجود در آن آشنا شدم. باید بگویم که این مسابقات بسیار دشوار هستند.

وی افزود: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی روی دروازه بریستول ایجاد کردیم، اما دوست ندارم تیمم در چنین شرایطی دو گل آن هم از روی ضربه ایستگاهی و پنالتی دریافت کند. وقتی از ترس به تساوی نکشیده شدن نتیجه بازی می‌کنید، شرایط مشابه به این بازی پیش می‌آید.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا همچنین در تمجید از کاپیتان تیمش که حالا با اظهارنظر اخیر سم آلاردایس شانس بازگشت به تیم ملی انگلیس را دارد، اظهار داشت: من سابقه سرمربیگری در رده ملی را دارم و به خوبی به این شرایط آشنا هستم، اما ترجیح می‌دهم این موضوع بین خود آلاردایس و جان تری حل شود. درستش هم این است. با این حال باید بگویم تری رفتاری فوق‌العاده در تمرینات دارد و سخت تمرین می‌کند. به شخصه از تعهد بالای او خیلی رضایت دارم.

 

کد خبر : ۴۰۴۰۲۷