خبرگزاری کار ایران

باشگاه اینتر خبر اخراج مانچینی را تأیید کرد

در فاصله دو هفته به آغاز فصل جدید سری A، باشگاه اینتر قطع همکاری با سرمربی ایتالیایی‌اش را تأیید کرد.

به گزارش ایلنا، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی شب گذشته (یکشنبه) از پایان دوران مربیگری روبرتو مانچینی در اینتر خبر دادند که صبح امروز باشگاه اینترمیلان در بیانیه‌ای رسمی که روی سایت باشگاه قرار داد، این خبر را تأیید کرد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه اینترمیلان تأیید می‌کند که به همکاری‌اش با روبرتو مانچینی پایان داده و این قطع همکاری براساس توافقی دوجانبه صورت گرفته است. باشگاه اینتر مایل است مراتب قدردانی خود را از زحماتی که روبرتو از سال 2014 تاکنون برای این تیم کشیده است، اعلام کند. فصل گذشته تیم او تا تعطیلات کریسمس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A بود و در پایان فصل چهارم شد و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد. ما از روبرتو بابت کارها و تعهدی که در 20 ماه اخیر نشان داد تشکر می‌کنیم.

گفته می‌شود دلیل اول قطع همکاری اینتر و مانچینی اختلاف نظر طرفین در مورد سیاست‌های باشگاه در حوزه نقل‌و‌انتقالات بوده است و پس از آن هم نارضایتی باشگاه از نتایج ضعیف و شکست‌های سنگین متوالی نراتزوری در بازی‌های دوستانه اخیرش.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، فرانک دی‌بوئر، سرمربی پیشین تیم فوتبال‌ آژاکس آمستردام اصلی‌ترین گزینه اینتر برای جانشینی مانچینی است. باشگاه اینتر در شرایطی سرمربی‌اش را برکنار کرد که دو هفته دیگر باید اولین بازی‌ خود را در فصل جدید سری A ایتالیا انجام دهد.

 

کد خبر : ۳۹۸۷۰۳