خبرگزاری کار ایران

بی‌اطلاعی آلگری از انتقال پوگبا به من‌یونایتد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ادعا کرد که از نهایی شدن انتقال هافبک فرانسوی تیمش به منچستریونایتد اطلاعی ندارد.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا روز گذشته (یکشنبه) از باشگاه یوونتوس اجازه گرفت که به منچستر سفر و در تست پزشکی یونایتد شرکت کند. به دنبال این اتفاق رسانه‌های انگلیسی از قطعی شدن انتقال هافبک فرانسوی بانوی پیر به جمع بازیکنان ژوزه مورینیو خبر دادند.

در روزی که یوونتوسی‌ها هم خودشان به انگلیس سفر کرده بودند تا در یک بازی دوستانه در خانه وستهام این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند، پوگبا به اولدترافورد رفت و مقدمات بازگشتش به تیمی که سال 2012 آن را به مقصد تورین ترک کرده بود را فراهم آورد.

با این حال ماسیمیلیانو آلگری واکنش جالبی به این اتفاق نشان داد و گفت که از ماجرا خبر ندارد و نمی‌داند که آیا پوگبا بازیکن منچستریونایتد شده است یا نه.

او در کنفرانس خبری پس از بازی به شبکه اسکای گفت: من هنوز با هیچ کسی خداحافظی نکرده‌ام و از هیچ چیزی اطلاع ندارم. من فقط می‌توانم درباره بازی دوستانه‌‌مان حرف بزنم. اگر پوگبا هم به منچستریونایتد می‌رود، خب با او خداحافظی می‌کنیم.

گفته می‌شود که خریدن پوگبا از یوونتوس برای منچستریونایتد 110 میلیون یورو هزینه داشته است، ضمن اینکه شیاطین سرخ در صورت درخشش این بازیکن فرانسوی در تیم‌شان 10 میلیون یورو دیگر هم باید به بانوی پیر پاداش بدهند. قرارداد پوگبا چهار ساله خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۹۸۵۲۳