خبرگزاری کار ایران

به دنبال ماندن در اتلتیکو هستم

تورس: همه ما می‌خواهیم که سیمئونه در اتلتیکومادرید بماند

مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید ابراز امیداری کرد سیمئونه همچنان سرمربی این تیم باقی بماند.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید از زمانی که دیه‌گو سیمئونه آرژانتینی هدایت این تیم را در سال 2011 بر عهده گرفته است، پیشرفت قابل‌توجهی داشته و با وی یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرده است. روخی‌بلانکو حتی دو بار با سیمئونه تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان پیش رفت هرچند هر دو بار (14-2013 و 16-2015) در فینال مغلوب رئال مادرید شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند.

فرناندو تورس با اشاره به اظهارنظر سیمئونه بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که گفته بود نیاز به کمی زمان دارد تا در مورد آینده‌اش فکر کند، گفت: همه ما دوست داریم و می‌خواهیم که سیمئونه در اتلتیکومادرید بماند، اما این حق اوست که بخواهد در مورد آینده حرفه‌ای‌اش فکر کند.

تورس 32 ساله که در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از میلان به روخی‌بلانکو پیوست، همچنین در مورد آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید در مراحل پایانی انتقال قطعی و رسمی من به این تیم هستند و امیدوارم که جزئیات باقیمانده به زودی حل شود. همه می‌دانند که من به‌دنبال ماندن در اتلتیکو هستم و این اتفاق به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

کد خبر : ۳۷۷۳۷۹