خبرگزاری کار ایران

بلان: جام‌های داخلی برای ما کافی نیستند و باید قهرمان اروپا شویم

سرمربی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از کسب سومین جامش در فصل جاری گفت که به فتح لیگ قهرمانان فصل آینده چشم دارد.

به گزارش ایلنا، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (شنبه) با تحمیل شکست 4 بر 2 به مارسی در فینال جام حذفی فرانسه، برای دومین فصل متوالی سه‌گانه قهرمانی جام‌های داخلی را کسب کرد. هرچند لوران بلان، سرمربی قهرمان لوشامپیونه اعتراف کرد که هنوز در حسرت از دست دادن فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و فصل آینده کسب موفقیت در این رقابت‌ها برای PSG‌ در اولویت اهداف قرار دارد.

بلان پس از پیروزی تیمش در آخرین بازی زلاتان ابراهیموویچ در پاریس که در آن دو گل هم به ثمر رساند، اظهار داشت: از زمانی که سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شده‌ام، همیشه به تیمم افتخار کرده‌ام. من به هدایت این بازیکنان افتخار می‌کنم اما این کافی نیست. پیام ما کاملاً مشخص بود؛ می‌خواهیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. این فصل ما به هدف‌مان نرسیدیم اما کار واقعاً سخت بود. رقابت‌ در لیگ قهرمانان بسیار شدید است.

بلان که تیمش در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست برابر منچسترسیتی از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند، افزود: باید تلاش کنیم با بازیکنان دیگر بهتر کار کنیم. شاید بهتر باشد که روی کار گروهی و تیمی بیشتر تأکید کنیم. ما یک پروژه برای زیر و رو کردن کامل تیم نداریم. عملکردمان را در این فصل ارزیابی و بر اساس آن نقاط قوت و ضعف‌مان را شناسایی می‌کنیم. در این زمینه ما با باشگاه‌های بزرگ اروپایی رقابت داریم.

 

کد خبر : ۳۷۳۳۷۲