خبرگزاری کار ایران

تمجید هیدینک از ادن هازارد

گاس هیدینک،‌ سرمربی موقت چلسی به تمجید از ادن هازارد،‌ مهاجم تیمش پس از عملکرد خوبش مقابل لیورپول در آنفیلد پرداخت.

به گزارش ایلنا، هازارد تک گل چلسی را به ثمر رساند و تیمش تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بود ولی بنتکه موفق شد کار را به تساوی بکشاند. این در حالی بود که هازارد در طول فصل بسیار ضعیف ظاهر شده و به هیچ وجه نتوانسته در حد و اندازه انتظارها باشد.

هیدینک در این رابطه گفت: "او سال سختی را پشت سر گذاشت. فصل پیش او از بهترین ها بود، این فصل مصدوم شد، نتوانست به اوج برگردد و دوباره مصدوم شد. از لحاظ بدنی افت کرد و اعتماد به نفسش را از دست داد. ولی در چند هفته اخیر او طبق برنامه ای کار می‌کند که به آمادگی برسد. قدم به قدم به اوج برگشته و می‌توان این را دید. او با استعداد، باهوش، دریبل زن و بازیکن بسیار مهمی است. با شجاعت بازی می‌کند. او خیلی سرحال و آماده است و دیدن بازی اش لذت بخش است.

نمی‌توانم انتقادی از او بین اگوست تا دسامبر انجام دهم ولی از دسامبر به بعد من او را با مصدومیت دیدم که ناراحتش کرده بود و البته همه دوست داشتند او بازی کند. نمی‌دانم انتقادات رویش تاثیر گذاشته بود یا نه و از او سوال خواهم کرد. ببینید هر کسی در فوتبال مورد انتقاد قرار می‌گیرد، مهم این است که چطور با آن برخورد کرد. شاید رویش تاثیر گذاشته باشد ولی دیدن واکنش‌ها و توانایی ها هم همیشه جذاب است."

کد خبر : ۳۷۰۴۰۹