خبرگزاری کار ایران

مسی حامی تیم سیمئونه شد!

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۶۰۰

مهاجم آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا با ابراز امیدواری برای قهرمانی اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گفت تیمش به‌موقع بحران چند هفته‌ای خود را پشت سر گذاشته است تا از کورس قهرمانی لالیگا خارج نشود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا این هفته با جشنواره گلی که در خانه برابر همشهری‌اش اسپانیول به راه انداخت در آستانه کسب فتح لالیگا قرار گرفت و این در حالی است که کاتالان‌ها تا یک ماه پیش دچار بحرانی بزرگ شده بودند که نه تنها با حذف‌شان از لیگ قهرمانان اروپا به دست اتلتیکومادرید همراه بود بلکه سه شکست متوالی از جمله باخت خانگی ال‌کلاسیکو را در کارنامه آنها به‌ثبت رساند و سبب شد که حاشیه امنیت هشت امتیازی آنها در صدر جدول کاملاً از بین برود.

مسی در گفت‌و‌گو با سایت ESPN‌ اظهار داشت: خوشبختانه ما توانسته‌ بودیم چند امتیاز پیش بیفتیم، اما درست زمانی که هیچ یک از ما انتظارش را نداشتیم، دچار اُفت شدیم که آن پس از وقفه بازی‌های ملی بود. ما پس از آن در دو بازی متوالی با رئال مادرید و اتلتیکومادرید روبه‌رو شدیم و پس از آن هم در دو بازی‌ متوالی در لالیگا امتیازات فراوانی از دست دادیم. خوشبختانه توانستیم به خودمان بیاییم و حالا دوباره در صدر جدول هستیم.

مسی که تیمش در آستانه کسب بیست‌و‌چهارمین قهرمانی‌اش در لالیگا قرار دارد، ادامه داد: خوشبختانه ما به موقع دوران اُفت‌مان را پشت سر گذاشتیم و با یکدیگر متحد شدیم. واقعیت این است که حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکومادرید برای ما سخت بود. در بازی رفت به‌مراتب از حریف بهتر بودیم و در همان بازی شاید می‌توانستیم تکلیف صعودمان را قطعی کنیم، اما آن‌طور که ما بازی را در دور برگشت رها کردیم، بد بود و نتیجه گرفتن در ویسنته کالدرون با آن وضعیت بسیار سخت بود. اتلتیکومادرید کاری را که در انجامش تبحر دارد به‌خوبی انجام داد و این کار ما را سخت‌تر کرد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین سپس اعتراف کرد که امیدوار است که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به اتلتیکومادرید ببازد. او گفت: کاملاً مشخص است که بارسایی‌ها نمی‌خواهند رئال مادرید هیچ چیزی ببرد. اگر اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئالی‌ها را شکست دهد، برای بارسلونا اتفاقی بسیار خوشحال‌کننده رخ خواهد داد. کاری که اتلتیکومادرید انجام داده عالی است و شکست دادن آنها آسان نیست. اتلتیکومادرید تیم سرسختی است و دیه‌گو سیمئونه هم به‌خاطر کارهایی که در این تیم انجام داده، شایسته تحسین است.

مسی می‌گوید انتظار ندارد بازی هفته پایانی تیمش در لالیگا در خانه گرانادا بازی آسانی باشد به‌خصوص که این تیم یکشنبه هفته جاری موفق شد نتیجه‌ای دور از انتظار بگیرد و سویا را در خانه این تیم با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

او که تیمش بعد از اُفت اخیرش تا کنون 21 گل زده و حتی یک گل هم نخورده است، تأکید کرد: برای ما دو فینال دیگر باقی مانده است و با بردن هر دوی آنها فصل‌مان فوق‌العاده می‌شود. عالی‌تر می‌شد اگر ما در لیگ قهرمانان هم بودیم اما این‌طور نیست. پس باید سعی کنیم دو جام باقیمانده از سه جام این فصل را ببریم.

بارسایی‌ها که هفته آخر لالیگا میهمان گرانادا هستند، در فینال جام حذفی اسپانیا نیز باید به مصاف سویا، فینالیست لیگ اروپا بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز