خبرگزاری کار ایران

کریستیانو رونالدو:

قهرمانی در چمپیونزلیگ احساس قشنگی است/ به زیدان احترام می‌گذارم

رونالدو بعد از رفع مصدومیت از زیدان تمجید کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان را احساس قشنگی دانست.

کریستیانو رونالدو که در چند بازی ر‌ئال‌ ماد‌رید به علت آسیب‌دیدگی‌ حاضر نبود دیروز در تمرینات پا به توپ شد و به نظر می‌رسد به بازی چهارشنبه شب برابر منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

او پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که بازی سختی پیش‌رو داریم، اما همه چیز امکان پذیر است. اگر منچسترسیتی در نیمه نهایی حضور دارد به این دلیل است که تیم فوق‌العاده‌ای است. حذف پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من کار آسانی نیست، اما توانسته این تیم را کنار بزند و آنها نقایص کمی دارند.

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید به تمجید زینالدین زیدان پرداخت و اظها‌ر کرد: هنگام بازیگری‌اش او را تحسین می‌کردم و اکنون نیز به عنوان سرمربی به خاطر روش و نحوه هدایت بازیکنان او را تحسین می‌کنم. فکر می‌کنم با زیدان احساس می‌کنیم ارزشمندتر هستیم. می‌دانیم که در حال وفق دادن خود با شرایط جدید است، اما خیلی زود همه چیز رو به راه شد و من به خاطر آن خوشحالم. دوست دارم در مادرید به کار خود ادامه دهد.

رونالدو درباره دیدار برگشت برابر ولفسبورگ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که هت تریک کرد، گفت: بازی مهم و شبی خاص بود. باید با سه گل پیروز می‌شدیم و من آن را سه گل را به ثمر رساندم. باید با توجه به اتفاقاتی که افتاد شبی کامل به حساب بیاید. تنها به خاطر گل‌هایم نبود،‌ بلکه تیم خیلی خوب کار کرد. هو‌اد‌ا‌ران نیز نقش مهمی در کسب این پیروزی داشتند.

ر‌ئال‌ ماد‌رید با توجه به نتیجه‌ بازی رفت در اتحاد از بخت بیشتری برای صعود به فینال برخوردار است. این تیم می‌تواند پس از دو سال فاتح un de cima شود (مادرید در سال 2014 decima را در لیسبون فتح کرد).

مهاجم پرتغالی در این باره گفت: قهرمانی با ر‌ئال‌ ماد‌رید احساس قشنگ و فوق‌العاده‌ای است چون لیگ قهرمانان ر‌قا‌بت‌های خاصی است و قهرمانی در لیسبون برابر پرتغالی‌ها خیلی خاص بود.

رونالدو در پایان اظها‌ر کرد: لیگ قهرمانان اروپا احساس ویژه‌ای دارد. بازی‌های منحصر به فردی است و احساسات آن نیز متفاوت است. برای همین احساس می‌کنم هر بازی در لیگ قهرمانان اروپا اولین تجربه‌ام در این ر‌قا‌بت‌ها است. هدف مادرید در این بازی‌ها قهرمانی است.

کد خبر : ۳۶۷۲۲۴