خبرگزاری کار ایران

فاصله‌مان با ناپولی هنوز زیاد است

اسپالتی:می‌خواستم به توتی میدان بدهم اما سایر بازیکنانم شایسته‌تر بودند

سرمربی تیم رم پس از پیروزی مقابل لاتزیو گفت:فاصله شاگردانش با ناپولی رده دومی اگرچه کاهش پیدا کرده، اما هنوز زیاد است.

به گزارش ایلنا، لوچانو اسپالتی پس از پیروزی 4 بر یک تیم فوتبال رم برابر لاتزیو در دومین دربی دلاکاپیتاله در روزی که ناپولی در خانه اودینزه باخت و فاصله جالوروسی و آبی‌پوشان سن‌پائولو کاهش یافت به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: نباید فراموش کرد که چهار امتیاز هم فاصله زیادی است، حتی اگر ما و ناپولی یک بازی رودررو در المپیکو داشته باشیم. باید به طرزی باورنکردنی عالی بازی کنیم تا بتوانیم از ناپولی سبقت بگیریم.

وی به عملکرد تیمش در دربی شهر رم اشاره کرد و گفت: لاتزیو نقاط قوت مهمی دارد و به همین دلیل به دردسر افتادن ما برابر این تیم در مقطع پایانی بازی با وجود نتیجه‌ای که رقم خورد، اجتناب‌ناپذیر بود.

اسپالتی ادامه داد: آنتونیو رودیگر و کاستا مانولاس در محوطه جریمه لاتزیو عالی کار کردند. ادین ژکو هم به‌عنوان یک بازیکن تعویضی کارش را خوب انجام داد، اما حتی پیش از آن گل هم ما موقعیت‌هایی برای یکسره کردن کار لاتزیو داشتیم. ژکو کاری را که می‌بایست، انجام داد. ویژگی‌های بازی او با سایرین متفاوت است، اما او به همان اندازه برای بازی ما مهم است که دیگر بازیکنان هستند.

سرمربی جالوروسی سپس به انتقاد از استفان الشعراوی پرداخت و این در حالی بود که این مهاجم ایتالیایی گل اول بازی را برای رم به ثمر رساند. وی تأکید کرد: استفان الشعراوی و دیه‌گو پروتی استثنایی هستند. پروتی شخصیت قوی‌تری دارد و باتجربه‌تر است، در حالی که استفان باید جنگنده‌تر باشد و دست از تلاش نکشد. او یک گل زد، اما سه چهار موقعیت داشت که به نظر می‌رسید گلزنی‌اش در آنها حتمی است، با این وجود در تصمیم‌گیری‌اش مردد بود. الشعراوی باید هرچه زودتر این نقطه ضعفش را برطرف کند و به یک قهرمان تبدیل شود.

اسپالتی در دربی پایتخت ایتالیا به کاپیتان کهنه‌کار تیمش، فرانچسکو توتی حتی یک ثانیه هم فرصت بازی نداد و این در حالی بود که در رم در مقاطع پایانی بازی از پیروزی‌اش اطمینان حاصل کرده بود.

اسپالتی درباره تصمیمش برای میدان ندادن به توتی در دیداری که شاید آخرین دربی دلاکاپیتاله دوران بازیگری‌اش باشد، گفت: خود من اولین نفری هستم که باید از فرصت نرسیدن به توتی ناراحت باشم. او قرار بود در دقایقی پایانی این بازی به میدان برود، اما من به‌عنوان سرمربی تیم باید خیلی مسائل را در نظر بگیرم. در حال حاضر ما بازیکنان دیگری داریم که به اندازه توتی قوی هستند و لیاقت رفتن به میدان را دارند.

 

کد خبر : ۳۵۸۵۴۰