خبرگزاری کار ایران

مدیریت با سازمان خصوصی سازی است؛

خادم: واگذاری به وزارت ورزش ارتباطی ندارد / قیمت گذاری سرخابی ها تا یک ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۲۵

به زودی دو شرکت مورد تایید سازمان حسابرسی در استقلال و پرسپولیس مستقر می شوند و تا زمانی که نتیجه حسابرسی مشخص و تایید نشود، نمی توان اقدام دیگری کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تا یک ماه دیگر حسابرسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمام شود و امکان قیمت گذاری این دو باشگاه برای سازمان خصوصی سازی فراهم گردد.

به گزارش ایلنا، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: در جلسه ای که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان و وزرای اقتصاد و دادگستری هفته گذشته تشکیل شد به جمع بندی خوبی رسیدیم و تصور می کنم ظرف مدت یک ماه بعد از اتمام حسابرسی، واگذاری دو باشگاه آغاز شود.

امیر رضا خادم در مورد نحوه حسابرسی دو باشگاه گفت: به زودی دو شرکت مورد تایید سازمان حسابرسی در استقلال و پرسپولیس مستقر می شوند و تا زمانی که نتیجه حسابرسی مشخص و تایید نشود، نمی توان اقدام دیگری کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: پیگیری و مدیریت تمام این مراحل با سازمان خصوصی سازی است و امیدوارم اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همانطور که در متن حکم انتصاب شان لحاظ شده در مورد فراهم کردن شرایط واگذاری دو باشگاه همکاری داشته باشند و در این مورد نقش مدیران عامل دو باشگاه از همه بیشتر است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در باره نحوه واگذاری گفت: این موضوع به وزارت ورزش ارتباطی ندارد و نحوه، شرایط واگذاری و تعیین اهلیت افراد، شرکتها و گروه ها با وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی سازی است.

امیررضا خادم درباره نقش و سهم ورزشی ها و به خصوص پیشکسوتان در امر واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: یکی از تاکیدات وزیر ورزش و جوانان در نشست با وزاری دیگر رعایت شدن نقش معنی دار پیشکسوتان دو باشگاه در نحوه واگذاری و توزیع سهام است که شرایط آن هم به زودی اعلام می شود.

خادم درباره واگذاری دو ورزشگاه درفشی فر و مرغوبکار در مزایده دو باشگاه افزود: در این مورد به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و قطعا قرار گرفتن دو ورزشگاه به عنوان دارایی های دو تیم قیمت را در مزایده بالاتر خواهد برد، ولی اگر در مزایده قرار نگیرند، فقط برند استقلال و پرسپولیس عرضه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز