خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی‌تیراندازی - چین؛

تصرف سکوها توسط تیراندازی چینی

کد خبر : ۱۸۳۲۰۰

در نخستین روز از مسابقات جهانی چین، در رشته تفنگ ۱۰ متر زنان، ورزشکاران کشور میزیبان توانستند هر سه مدال این رشته را از آن خود کنند.

در نخستین روز از مسابقات جهانی چین، در رشته تفنگ ۱۰ متر زنان، ورزشکاران کشور میزیبان توانستند هر ۳ مدال این رشته را از آن خود کنند.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از مسابقات جهانی‌تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی که در کشور چین برگزار می‌شود، عصر روز پنجشنبه، فینال تفنگ ۱۰ متر بانوان برگزار و طی آن ئی سیلینگ از چین، قهرمان جهان و المپیک با تکرار این عنوان در مکان نخست ایستاد و دو بی و ژانگ بین بین از کشور میزبان، به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

پس از این ۳ ورزشکار چینی، مالین وسترهیم از نروژ، کونگ کیم سو از کره‌جنوبی، استین نیلسن از دانمارک، وی چن زو از چین تایپه و نور سوریانی از مالزی، توانستند در رده های چهارم تا هشتم این رشته قرار گیرند.

در همین رشته و در بخش مردان، نذار لوژینتس از روسیه و قهرمان مسابقات جهانی مونیخ ۲۰۱۴، توانست به مدال طلای این رشته دست یابد و پس از آن یانگ هائوران از چین و پیتر سیدی از مجارستان در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

نیکولو کامپریانی از ایتالیا، دو کیم سانگ از کره‌جنوبی، کائو یی فی و لیو تیانیو از چین و مگنس باکن ئوله از نروژ، توانستند در رده های چهارم تا هشتم این رقابت ها بایستند. این رقابت‌ها امروز با برگزاری فینال های تپانچه ۱۰ متر زنان و تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان و زنان پیگیری می شود.

مسابقات جهانی‌تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، از یکم تا دهم جولای، در بیجینگ چین برگزار می‌شود که در این مسابقات، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز