خبرگزاری کار ایران

نتایج مسابقات اهداف پروازی قهرمانی اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۲۰

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی اروپا از ۱۶ جون در کشور مجارستان آغاز شده و تیراندازان اروپایی، پس از برگزاری تمرینات رسمی، وارد مسابقات شدند.

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی اروپا در مجارستان، در حالی پیگری می شود که ورزشکاران در سه رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا، مسابقات اهداف پروازی قهرمانی اروپا از ۱۶ جون در کشور مجارستان آغاز شده و تیراندازان اروپایی، پس از برگزاری تمرینات رسمی، وارد مسابقات شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته تراپ مردان و در رده سنی جوانان، تیگسیرا داسیلوا از پرتقال، لوکا موتو از ایتالیا، میشائل اسلامکا از اسلواکی، پاول وانک از چک، دیوید بارکوئرو از اسپانیا و جوزف ناوراتیل از چک، توانستند به جمع ۶ نفر پایانی راه یابند و پس از رقابت با یکدیگر در نهایت به ترتیب در رده های اول تا ششم قرار گرفتند.

همچنین در همین رشته و در رده سنی بزرگسالان، آندرس اسچنرهافر از اتریش، ماسیمو فابریزی از ایتالیا، دیوید کوستلسکی از چک، آنتوان گلسنویچ از کرواسی، خوزه مانوئل برونوفاریا از پرتقال و مائورو دفیلیپس از ایتالیا، به مرحله پایانی تراپ راه یافتند که در پایان مرحله پایانی، مکان های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

اما در همین رشته و در بخش بانوان و در رده سنی جوانان نیز این مسابقات پیگیری شد و طی آن پس از برگزاری دور مقدماتی، و صعود ۶ نفر به مرحله نهایی و فینال، در نهایت کاترینا سوبوتینا و یولیا توگولوکوا از روسیه بر سکوهای اول و دوم ایستادند و آلسیا ایزی از ایتالیا، سرداگ کاندیرا از ترکیه، لولیا ساولوا از روسیه و والریا رافائلی از ایتالیا، در رده های سوم تا ششم ایستادند.

در رده بزرگسالان نیز کاترین کواس از آلمان، دبورا جلیسیو از ایتالیا، آبی بورتون از انگلستان، کاروله کورمنیر از فرانسه و فاطیما گالوز از اسپانیا توانستند رده های اول تا ششم این رشته را به نام خود ثبت کنند.

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی اروپا، از شانزدهم تا بیست و هفتم جون، در مجارستان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز