خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌جهانی تیراندازی - مونیخ؛

طلا و نقره تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان به گلادیاتورها رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۲۶

فینال تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت بانوان برگزار شذ و طی آن سنا و زوبلاسینگ دارنده مدال طلای این رشته در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هر ۲ از ایتالیا، به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

در ششمین روز از رقابت های مسابقات قهرمانی جهان در مونیخ آلمان، ورزشکاران ایتالیا توانستند مدال های طلا و نقره رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان را از آن خود کنند.

به گزارش ایلنا، فینال مسابقات تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان برگزار شذ و طی آن سابرینا سنا دارنده مدال طلای کاپ اروپا در سال ۲۰۰۴ و پترا زوبلاسینگ دارنده مدال طلای این رشته در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هر ۲ از ایتالیا، به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند.

در این رشته دونگ کی چن از چین، توانست بالاتر از دیگر رقبای اروپایی خود، در مکان سوم قرار گرفتهو مدال برنز را از آن خود کند.

همچنین سنزانا پجیک از کرواسی، لائورنسه بریزه از فرانسه، ناتالیا کالنیش از اوکراین، الکسیس مارتینز از مکزیک و پترا لوستنبرگر از سوئیس در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند. در این رشته مه لقا جام بزرگ و دینا فرزادخواه از کشورمان نیز در رده های سی و هفتم و شصتم قرار گرفتند.

در این مسابقات ۹۶ کشور به همراه ۱۰۵ فدراسیون، ۱۲۷۹ ورزشکار و ۱۸۶۵ استارتر حضور دارند که به گفته کارشناسان، بزرگترین word cup تا سال ۲۰۱۴ است.

مسابقات جهانی تیراندازی، از چهاردهم تا بیست و سوم خرداد با حضور کشورهای مطرح جهان، در مونیخ آلمان برگزار می شود که تیم ملی کشورمان با شانزده ورزشکار در این مسابقات حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز