خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

ولاسکو در گام نخست لیگ جهانی مغلوب شد / دومین پیروزی ایتالیا مقابل برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۴۰

تیم ملی والیبال آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو(سرمربی اسبق ایران) در مرحله نخست لیگ جهانی والیبال مقابل فرانسه تن به شکستی خانگی داد.

تیم ملی والیبال آرژانتین در مرحله نخست لیگ جهانی والیبال مقابل فرانسه مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو(سرمربی اسبق ایران) در مرحله نخست لیگ جهانی والیبال مقابل فرانسه به میدان رفت.

این بازی پایاپای در نهایت با نتیجه‌ سه بر دو به سود فرانسوی‌ها پایان یافت تا خولیو ولاسکو مقابل هموطنانش در شهر مندوزای آرژانتین شکست تلخی را تجربه کند.

در دیگر بازی‌های امروز(یکشنبه) از گروه A ایتالیا موفق شد برای دومین بار برزیل را سه بر یک شکست دهد. ایوان زایتسف در این دیدار با مجموع ۲۳ امتیاز کسب کرده ستاره میدان بود.

آمریکایی‌ها نیز سه بر یک بلغارستان را از پیش‌رو برداشتند و در یک بازی یک طرفه برتری خود را به رخ حریف کشاندند، اما ژاپن نماینده آسیا در این رقابت‌ها مقابل آلمان به میدان رفت. چشم بادامی‌ها که روز گذشته باخت سنگین سه بر صفر را مقابل ژرمن‌ها تجربه کرده بودند، امروز با تمام توان مقابل آلمان به میدان رفتند، اما در نهایت بخت با آنها یار نبود و سه بر دو شکست خوردند.

نتایج کامل روز دوم لیگ جهانی والیبال

گروه A:

* ایتالیا ۳ – برزیل یک(۲۵-۱۷،۲۴-۲۶،۲۵-۲۳،۲۵-۲۰)

- گروه B:

* آمریکا ۳ – بلغارستان یک(۱۹-۲۵،۲۵-۲۲،۲۷-۲۵،۲۵-۱۷)

- گروه D:

* آلمان ۳ – ژاپن ۲(۲۵-۲۳،۲۵-۲۱،۲۷-۲۹،۲۳-۲۵،۱۵-۱۹)

* آرژانتین ۲ – فرانسه ۳(۲۵-۲۰،۲۰-۲۵،۲۵-۲۱،۲۲-۲۵،۱۲-۱۵)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز