خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک بانوان- فیلیپین

اکرم خدابنده از رسیدن به المپیک ریو بازماند

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۷۵

خدابنده با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابت ها کنار رفت و از رسیدن به سهمیه المپیک ریو بازماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از صبح امروز (شنبه) به مدت 2 روز به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین و در سالن «گرندبالروم» با حضور 97 تکواندوکار از 38 کشور آغاز شده است، تا تکلیف 16 تکواندوکاری که در این رقابت ها، سهمیه المپیک ریو 2016 را برای کشورشان بدست می آورند، مشخص شود.

امروز (شنبه) و در اولین روز این رقابت ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان 49- و 67+ کیلوگرم زنان و 80- و 80+ کیلوگرم در حال برگزاری است که «اکرم خدابنده» نماینده کشورمان در وزن چهارم المپیکی زنان پس از یکدور استراحت به مصاف «کریستی الورا» از فیلیپین، دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی گوانگجو رفت که در پایان سه راند مبارزه نتیجه را 10 بر 3 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در این مسابقات تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال «طلا و نقره» شوند، جواز حضور در بازیهای المپیک ریو 2016 را کسب می کنند.

هدایت تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در این رقابت‌ها برعهده «مینو مداح» بعنوان سرمربی و «مهرو کمرانی» بعنوان مربی است.

فردا (یکشنبه) و در روز دوم و پایانی این پیکارها، «کیمیا علیزاده» در وزن دوم المپیکی، نماینده کشورمان است که پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار اندونزی و افغانستان رقابت کند. تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به فینال این مسابقات و برای کسب سهمیه المپیک ریو باید در دومین گام به مصاف نماینده نپال برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز