خبرگزاری کار ایران

۴ روئینگ سوار اعزامی به اردوی هلند مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۲۴۱

تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان امروز با حضور 6 ورزشکار در دریاچه آزادی برگزار شد و در نهایت 4 ورزشکار اعزامی به اردوی برون‌مرزی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان ایران برای اعزام به اردوی برون‌مرزی هلند امروز با حضور 6 قایقران در دریاچه آزادی برگزار شد.مهساجور، نازنین ملایی، حمیرا برزگر، رکسانا دهقان، نازنین رحمانی، پریسا احمدی ملی‌پوشان حاضر در اردو بودند که امروز با هم رقابت کردند.

از بین این 6 ورزشکار، 4 روئینگ سوار انتخاب شدند. مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ سنگین وزن تک نفره انتخاب شدند که از بین این دو نفر، یک ورزشکار معرفی می‌شود. همچنین برای روئینگ دو نفره هم حمیرا برزگر و نازنین رحمانی به هلند اعزام می‌شوند. با تصمیم فدراسیون احتمال اعزام رکسانا دهقان هم وجود دارد.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قرار است در هلند هم تست انتخاب بگیرد و در نهایت در اردوی چین یعنی قبل از مسابقات کسب سهمیه نفرات اعزامی معرفی می‌شوند.

تیم ملی ایران 23 دی‌ماه راهی کیش می‌شود و 10 روز در این شهر اردو برگزار می‌کند و بعد از آن روئینگ‌سواران راهی هلند می‌شوند تا اردوی 34 روزه‌ای را در این کشور داشته باشند.

ملی‌پوشان روئینگ ایران خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو آماده می‌کنند که فروردین ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز