خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور؛

رقابت نزدیک در صدر و قعر جدول / بازگشت سورتمه به صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۷۲

با پیروزی تیم سورتمه تهران در هفته ششم لیگ برتر گلف باشگاه های کشور برابر هندیجان، تیم ملی حفاری صدر جدول را از دست داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته ششم جام نهم گلف کشور با انجام 4 دیدار در شهرهای تهران،مسجدسلیمان و اهواز برگزار شد که  در زیر نگاهی به بازی ها خواهیم داشت.

 تیم سورتمه تهران به مدیریت بابک بهادری و جذب کلکسیونی از بهترین بازیکنان ملی پوش ایران با نتیجه ۶ بر صفر مقابل هندیجان به برتری رسید. تیم هندیجان فقط در روز اول برابر نماینده تهران حاضر به بازی شد و در روز دوم نیز از بازی انصراف داد تا همچنان تیره روزهای این تیم خوزستانی تداوم داشته باشد. با این نتیجه سورتمه سوران پایتخت باردیگر صدر جدول را دو دستی به دست گرفتند. 

در ادامه بازی ها، نفت مسجدسلیمان در اهواز میهمان محور طلایی منطقه آزاد اروند بود که به راحتی توانست 3امتیاز شیرین را با ثبت نتیجه 5بریک بدست آورد و به رده دوم جدول بازگردد.نفتی های مسجد سلیمانی در این فصل عزم خود را جزم کرده تا پس از چند سال به مقام قهرمانی برسند اما،با وجود تیم های سورتمه تهران و ملی حفاری اهواز تحقق این امر کار بسیار سختی خواهد بود.

دو تیم مسجد سلیمانی( تاراز و شهید شهنی فیض) در یک بازی پرافت و خیز به میدان رفتند که با پیروزی شهید شهنی فیض خاتمه یافت تا تاراز پنجمین شکست را در هفته ششم تجربه کند.شهنی فیض با یک بازی کمتر و اندوخته 6امتیازی در خانه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و به روزهای خوب می اندیشد.از سوی دیگر تیم تاراز با نتایجی که رقم زده نشان داده است که شکست دادن این تیم کار بسیار سادگی است.

در ادامه چارچوب رقابتهای هفته ششم،تیم هیات گلف شاهین شهر اصفهان نیز که بازی های خانگی اش در مسجدسلیمان برگزار می شود، با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل هیات اصفهان به پیروزی رسید. البته تا به اینجای مسابقات، هیات گلف شاهین شهر اصفهان تیمی است که در لیگ‌ برتر مقابل 3تیم اول جدول طعم شکست را چشیده است.

شاهین شهر در 6 بازی خود تنها 3 بار و آن هم مقابل تیم های نفت مسجد سلیمان ،سورتمه تهران و ملی حفاری اهواز در هفته سوم، چهارم و پنجم شکست را متحمل شد؛ اما آنچه باعث شده است تا شاگردان مهران احمدی در کانون تو جهات قرار گیرند، قرار گرفتن در مربع مدعیان و حضوری متفاوت تر از فصول قبل است. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون گلف،تیم ملی حفاری اهواز با سرمربیگری گودرز مولایی در این هفته استراحت داشت.

پیش از بازی های این هفته، ملی حفاری در صدر جدول قرار داشت اما در پایان هفته ششم، سورتمه تهران به صدر رسید، نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری نیز با 16و 13امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

لیگ برتر گلف کشور با شرکت 9 تیم پیگیری می‌شود و در پایان فصل 2تیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور سقوط خواهند کرد.  

گفتنی است؛ نتایج هفته ششم ‌لیگ برتر و جدول رده‌بندی این فصل بدین ترتیب است.

* محور طلایی منطقه آزاد اروند1................ نفت مسجد سلیمان5

*سورتمه تهران6......................... هیات هندیجان صفر

*هیات گلف شاهین شهر4....................... هیات گلف اصفهان2 

* تاراز مسجد سلیمان2...................... شهید شهنی فیض مسجد سلیمان 3

رقابت نزدیک در صدر و قعر جدول / بازگشت سورتمه به صدرنشینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز