خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر گلف؛ جدال سورتمه با شیران زاگرس برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۵۲

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گلف با مصاف مدعیان قهرمانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های لیگ برتر گلف باشگاه های کشور (فصل99-98) ،روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مسجد سلیمان،اهواز و اصفهان وارد هفته پنجم می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته درمسجد سلیمان دو تیم نفت این شهر و سورتمه تهران مقابل هم به میدان می‌روند.

این دو تیم در شرایطی رودروی هم قرار خواهند گرفت که سورتمه در حال حاضر با 4برد  و مجموع 12 امتیاز صدرنشین است و نفت هم با همین شرایط و با تفاضل کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. همین مسئله رویارویی این دو تیم را به خصوص به لحاظ تاثیری که در صدر جدول رده بندی خواهد گذاشت، حساس و تعیین کننده کرده است.

در یکی از حساس ترین بازیهای هفته ملی حفاری اهواز، که بدون تردید از مدعیان قهرمانی است وسومین تیم 12امتیازی رقابتهاکه هم اکنون دررده سوم جدول قرار دارد، میزبان هیات شاهین شهر اصفهان تیم چهارم جدول رده‌بندی است و به نظر می‌رسد پیروزی دیگری در انتظار نماینده خوزستان باشد.

اما تیم اصفهانی بعد از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان، این بار هم کار سخت تری در برابر گلفبازان جوان گودرز مولایی در ملی حفاری دارند.اماتیم اهوازی که چند چهره شاخص را از دست داده و چشم به جوانان پرآتیه بومی دوخته و احتمال می رود، در صورت تساوی بازی مسجدسلیمان می تواند صدر جدول را از آن خود کند .

در همین چارچوب رقابتها؛تیم شهید شهنی فیض مسجد سلیمان که مدت ها در رده پنجم جدول رده بندی جای دارد،طبق برنامه به دیار زاینده رود سفر می کند و  تا دیداری خارج از خانه با هیات گلف اصفهان برگزار خواهد کرد.ورزشکاران تیم میزبان با توجه به یک بازی کمتر دارند و در صورت پیروزی در این مسابقه، فرصت خوبی برای بدست آوردن جایگاه  چهارمی پیدا می کنند.

در دیگر بازی این هفته از مسابقات، هیات گلف هندیجان که هفته قبل بازی اش مقابل شهید شهنی فیض به دلیل بارش باران ناتمام ماند،به عنوان میزبان در اهواز

 از محور طلایی منطقه آزاد اروند پذیرایی خواهد کرد.از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان دیار اروند می‌توانند درقامت میهمان سه امتیاز بازی را از آن خود کند یا خیر.

 برنامه کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر گلف باشگاه های کشور و جدول رده بندی پیش از برگزاری این دیدارها بدین ترتیب آمده است:

10و11بهمن 98ساعت8صبح

* ملی حفاری اهواز ................................................................ هیات گلف شاهین شهر اصفهان

* نفت مسجد سلیمان..................................................................سورتمه تهران

*هیات گلف اصفهان..................................................................شهید شهنی فیض مسجدسلمان

*هیات گلف هندیجان...................................................................محور طلایی منطقه آزاد اروند

* گفتنی است؛ نام تیم های اول میزبان آمده و ضمن اینکه تیم رده هشتمی تاراز مسجدسلیمان با قرعه استراحت مواجه شد.

لیگ برتر گلف؛ جدال سورتمه با شیران زاگرس برای صدرنشینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز