خبرگزاری کار ایران

پیروزی ایران بر قزاقستان با ترکیب متفاوت

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۷۲

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در انتخابی المپیک مردان قاره آسیا با ترکیب متفاوت نسبت به بازی نخست به میدان رفت و قزاقستان را در سه ست متوالی شکست داد.

به  ایلنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در مجموعه ورزشی جیانگمن به مصاف قزاقستان رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای  28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند و به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند تا همچنان صدرنشین گروه نخست رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه مردان قاره آسیا باقی بمانند.

ایگور کولاکوویچ در ابتدای این مسابقه از ترکیب مرتضی شریفی، مجتبی میرزاجانپور، پوریا یلی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، محمدرضا موذن و جواد کریمی استفاده کرد که نسبت به بازی نخست تیم ایران متفاوت بود.

تیم ایران در ست نخست رقابت نزدیکی با حریف داشت و در اکثر اوقات امتیازها برابر بود. در ادامه این ست رضا عابدینی نیز به زمین مسابقه آمد و در نهایت ملی‌پوشان ایران 28 بر 26 نتیجه ست نخست را از آن خود کردند.

ست دوم مسابقه ایران و قزاقستان مانند ست نخست بسیار نزدیک دنبال شد. در شروع این ست ترکیب ایران تغییری نسبت به ست نخست نداشت. در ادامه ست ملی‌پوشان ایران کنترل بازی را در دست گرفتند و برتری خود را به حریف نشان دادند. در نهایت این ست نیز 25 بر 16 به سود ایران به پایان رسید.

در ست سوم نیز ترکیب ابتدای ایران تغییری نکرد و ملی پوشان کشورمان با شکست 25 بر 18 قزاقستان در این ست، در نهایت سه بر صفر فاتح میدان شدند تا با 6 امتیاز صدرنشین گروه باقی بمانند.

داورانی از ژاپن و قطر به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و قزاقستان را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (پنجشنبه) در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف چین میزبان این رقابت‌ها می‌رود.

در نخستین دیدار امروز تیم ملی والیبال قطر با شکست سه بر صفر استرالیا شگفتی ساز شد و در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت. قبل مسابقه ایران و قزاقستان نیز، تیم ملی والیبال کره جنوبی سه بر صفر هند را شکست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز