خبرگزاری کار ایران

نگار صیادی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

برگزاری مسابقات گلف آکادمی بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۳۷

سرمربی گلف بانوان در خصوص مسابقات آکادمی بانوان توضیحاتی ارائه داد.

نگار صیادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برنامه‌های گلف بانوان اظهار داشت: در حال حاضر سومین دوره بانوان آکادمی گلف را در دست برگزاری داریم. آکادمی گلف اولین و تنها آکادمی گلف ایران است که در بخش خصوصی فعالیت دارد و تعدادی افراد هستند که 20 آذر ماه با هم مسابقه دارند که من دوست داشتم این اقدام برای شناساندن بیشتر این رشته ورزشی باشد که فعالیت‌هایی به غیر از قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، به این صورت انجام شود و افراد در سطوح مختلف بتوانند با هم به رقابت بپردازند.

وی درمورد اینکه رده سنی این مسابقه به چه صورت است و کجا برگزار می‌شود هم گفت: مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و رده سنی آن آزاد است و از بازیکن 16 ساله در این گروه وجود دارد تا 60 ساله. این مسابقات از نظر سطح فنی دسته بندی شده و ورزشکارانی که از نظر فنی بهتر هستند با هم و ورزشکارانی که ضعیف‌تر هستند با یکدیگر مسابقه می‌دهند و همه مسابقات در یک روز برگزار می‌شود.

سرمربی تیم گلف بانوان در مورد اعزام نفرات برتر این مسابقات هم گفت: اعزام‌ نفرات برتر به این صورت است که در سال آینده قرار است از طریق آکادمی اسپانسر بگیریم و یک اعزام برون‌مرزی داشته باشیم ولی محل اعزام به صورت دقیق مشخص نیست و برای این اعزام چهار ورزشکار انتخاب می‌شوند که یک بازی دوستانه با یکی از کشورهای همسایه خواهند داشت.

صیادی در مورد اینکه از بین نفرات برتر مسابقات افرادی شانس حضور در تیم ملی را دارند یا نه هم گفت: نه، این ورزشکارانی که با هم به رقابت می‌پردازند سن تجربی ورزشی‌شان نسبت به اعضای تیم ملی کمتر است. همه ورزشکاران تیم ملی بالای 10 تا 12 سال تجربه ورزشی دارند ولی برای این ورزشکاران بیشتر بحث انگیزشی است و اینکه ترغیب شوند تا تمریناتشان را بیشتر کنند تا بتوانند سالهای آینده در مسابقات کشوری هم رقابت کنند.

وی در مورد جوایز نفرات برتر هم گفت: مسابقات جوایز نقدی ندارد ولی از طرف مدیریت آکادمی و بنده که سرمربی تیم ملی هستم کاپ، مدال و حکم داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز