خبرگزاری کار ایران

تلاش برای بازگرداندن رییس اردنی

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۰۵

پُست ریاست بسکتبال غرب آسیا روی دست مانده است.

به گزارش ایلنا،پست ریاست در فدراسیون بسکتبال غرب آسیا، 8 سال در اختیار ایران بود اما از اسفندماه سال گذشته یک اردنی رییس این فدراسیون شد. 

فدراسیون بسکتبال غرب آسیا (WABA) تشکیلات منظمی ندارد و حتی در چند ماه اخیر به دلیل اختلافات بین مسئولان فیبا آسیا با گردانندگان فدراسیون این منطقه، جان تابت دبیرکل WABA از سمت خود استعفا کرد. رییس تشریفاتی این فدراسیون نیز که یک اردنی است، تمایل به حضور در این پست ندارد بنابراین چند ماهی است که با کناره‌گیری وی، صندلی ریاست بسکتبال در غرب آسیا خالی مانده است.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال نیز بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرد به دنبال ریاست در سمت‌های فرمایشی نیست و ترجیح می‌دهد به جای پست‌های زیرمجموعه‌های فیبا در فیباآسیا یا فیبا صاحب کرسی شود که نتیجه پیگیری‌های او عضویت در کمیسیون پزشکی فیبا بود. 

با توجه به پیروزی یک لبنانی در انتخابات دبیرکلی این فدراسیون، در چند روز گذشته برای پست خالی ریاست رایزنی‌هایی با رییس اردنی انجام شده است اما وی هنوز تمایلی برای بازگشت ندارد. اعضای کمیته‌های غرب آسیا یک روز تا زمان برپایی انتخابات همچنان به دنبال راضی کردن رییس اردنی هستند چون نامزد دیگری برای این سمت اعلام آمادگی نکرده تا ریاست در غرب آسیا روی دست اعضای کمیته‌های آن بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز