خبرگزاری کار ایران

گزارش جذاب فیبا از ستاره‌های ایرانی؛ آرزوهای بزرگ حدادی و صمد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۴۳

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نام دو بازیکن برجسته ایران را در جمع چهره‌های برجسته گروه C جام جهانی 2019 قرار داد.

به گزارش ایلنا، سایت فیبا  امروز در گزارشی اسپانیا را شانس نخست صعود از گروه C معرفی و رقابت اصلی را برای کسب رتبه دوم این گروه عنوان کرده است.

در ادامه این مطلب آمده: پورتوریکو امیدوار است به دوران طلایی خود بازگردد اما ایران و تونس نمی‌خواهند پس از رقابت‌های چشمگیری که در مرحله انتخابی جام جهانی داشتند، از صعود چشم‌پوشی کنند. اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2006 پائو گسول را از دست داده اما حالا برادرش مارک پرچمدار ماتادورها در نقشه راه جام جهانی است.

ستاره گروه C

ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان در ترکیب تیم سرخیو اسکاریولو به چشم می‌خورد. ریکی روبیو، گاردر راس فینیکس سانز سردار (مارشال) اسپانیا در سومین حضور پیاپی‌اش در جام جهانی محسوب می‌شود. در بخشی از این گزارش هم از مارک به عنوان ستاره گروه یاده شده است. همینطور هرنانگومز که حریفان را آزار می‌دهد و ویلی و خوانچو که نخستین حضور خود را در این تورنمنت تجربه می‌کنند. این در حالی است که ویکتور فرناندز، سرخیو یوی و رودی فرناندز هم تجارب ارزشمندی از جام جهانی دارند.

چهره‌های آشنا و آرزوی حامد و صمد

تعداد زیادی از بازیکنان کهنه کار به ویژه از اسپانیا در گروه C قرار دارند  اما حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی که سومین تجربه جام جهانی خود را پشت سر می‌گذارند، قابل توجه و تقدیر است. این دو بازیکن احتمالا آخرین حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کنند و آرزویشان این است که الهام‌بخش تیم  سرزمین‌شان برای نخستین صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز