خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد

نشست و هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف هیات همگانی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۹۲

نشست و هم اندیشی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با دکتر شجاع پوریان و دیگر مسئولین هیات استان در خصوص پیشبرد اهداف این هیات در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شمالشرق تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، در ابتدای این جلسه مریم محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران گزارشی را از عملکرد سال 97 و همچنین رویکردهای هیات استان ارائه نمود و ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان از برنامه‌های آتی هیات استان سخن گفت و افزود: ما امیدواریم با همکاری فدراسیون، اداره ورزش و جوانان و سازمان ورزش شهرداری تهران با تعاملات خوب و سازنده‌ای که از گذشته تابه امروز با این عزیزان داشتیم ورزش همگانی را ارتقا داده و به اهداف بلند مدت خود در این زمینه برسیم و شاهد آن باشیم که همه شهروندان استان تهران ورزش همگانی می‌کنند. 

در ادامه رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه باید سرانه ورزشی استان تهران را مشخص نماییم افزود: ما در سال 97 برنامه سند چشم‌انداز استان تهران را به تصویب رساندیم و طبق آن باید تا سال 1404، 25 درصد مردم استان تهران ورزش همگانی کنند. 

وی گفت: در هیات ورزشهای همگانی استان تهران با وجود دکتر شجاع پوریان نظم و ثبات خوبی برقرار است و برای رسیدن به اهداف بلند مدت ورزش همگانی باید آموزش را بهتر کنیم و از حداقل برنامه‌ها حداکثر بهره برداری‌ها را ببریم. ورزش استان تهران زمانی موفق می‌شود که همه شهروندان در پارکها حضور داشته باشند. 

افشین ملایی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی نیز با تاکید برآنکه برنامه‌های که تا کنون درخصو ص ورزشهای همگانی انجام شده است کم و کافی نیست گفت: باید با استفاده از کارشناسان ورزشی و برنامه ریزی‌های علمی و تخصصی که انجام می‌دهیم مردم را به سمت ورزش همگانی ترغیب نماییم. 

سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بیان کرد: ما باید از شهروندان نظر سنجی کرده و از طریق دانشگاهها با جوانان تعامل داشته باشیم و بدانیم کدام ورزش را تمایل دارند که انجام دهند و شرکت کنند ما باید تحصیلکرده‌های جدید ورزشی را به چرخه کاری خود اضافه نماییم و با متد علمی جدید ورزشی پیش ببریم. 

ملایی خاطر نشان کرد: امیدوارم این جلسات ماهانه تکرار شود و فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری تهران در کنار هیات ورزشهای همگانی استان با انجام پروژه‌های جدید ورزشی و رفتاری مردم را به ورزش تشویق نماییم و شهروندان این حس را داشته باشند که ما با آن‌ها حرف میزنیم و با آن‌ها تعامل داریم. 

دراین جلسه علاوه بر افشین مولایی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی، حمید گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران، مریم محمدیان دبیر هیات همگانی، مجید رباطی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، میترا روحی نایب رییس بانوان فدراسیون ورزشهای همگانی، محمد صادق حسنی نایب رییس آقایان هیات استان، نرگس معدنی پور نایب رییس بانوان هیات استان نیز حضور داشتند. 

در انتها مسئولین عکس یادگاری با پرسنل هیات استان انداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز