خبرگزاری کار ایران

عیسی رحیمی: جدایی رده‌های سنی در گلف اتفاق خوبی است/ آموزش کوتاه مدت در گلف بی‌فایده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۹۶

عضو تیم ملی گلف کشورمان در خصوص شرایط اردوی اخیر صحبت کرد.

عیسی رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: عیسی رحیمی هستم عضو تیم گلف جمهوری اسلامی ایران حدوداً 28 سال است که گلف بازی می‌کنم و  در از سال 72 تاکنون عضو تیم ملی گلف ایران هستم. سال 72 برای یک مسابقه یک سفر به آلمان داشتم. نزدیک به 12 سال نفر اول ایران بودم. در آن زمان آقای آشتیانی مربی ما بود که خیلی عالی بود و توانستیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

وی در مورد جدایی رده سنی 55 سال در گلف از امسال گفت: بله این اتفاق از نظر من خیلی خوب است به این دلیل که ما نمی‌توانیم با جوان‌ها رقابت کنیم و در این سن هفت، هشت نفر هستیم و رقابتی خوبی با هم داریم.

گلف باز کشورمان در ادامه با اشاره به اردوی برگزار شده گفت: امسال یک بار به اردو رفتیم که اردوی خوبی بود و همه بچه‌ها هم خوب بودند. همه رقیبان ما خیلی خوب و توانمند بودند. روز اول 80، روز دوم 74 و در روز سوم هم 80 ضربه زدم کهجمعاً می‌شود 234 ضربه و فکر می‌کنم در مجموع شرایط خوبی وجود داشت.

رحیمی در مورد انتظاراتش از فدراسیون گلف عنوان کرد: از وقتی دکتر عزیزی رئیس فدراسیون شدند همه چیز خیلی خوب شده است. از همه نظر بهتر شده و به ما بها می‌دهند. اردوهای خوبی برگزار می‌کنند که کیفیت این اردوها خیلی بالا است و همین‌جا از آقای دکتر عزیزی تشکر می‌کنم. ایشان مدیر خیلی خوبی هستند. در مجموع به نظرم برای پیشرفت باید کار کرد. مثلا یکسری برای آموزش می‌آیند 10، 20 روز در اردو تمرین می‌کنند و بعد می‌روند و آموزشی که 10، 20 روز باشد فایده‌ای ندارد چون آموزش نباید کمتر از یک ماه باشد و بعد از آن هم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز