خبرگزاری کار ایران

غلامرضا موسوی: می‌توانیم در رنکنیگ جهانی و آسیایی گلف بالا برویم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۴۲۴

ناظر فدراسیون گلف از اردوی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا موسوی ناظر فدراسیون گلف در اردوی تیمی ملی گلف 18 تا 55 سال اظهار داشت: اولین انتخابی تیم ملی گلف در سال جدید و در رده سنی 18 تا 55 سال مردان با حضور 22 بازیکن از 22  استان‌ سراسر کشور از تاریخ 14 لغایت 18 تیر در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد. بازیکنان یک روز تمرین داشتند و سه روز اسکورگیری برای انتخاب نفرات اصلی تیم انجام شد.

وی افزود: بهترین‌های گلف کشور در این اردو شرکت داشتند و بهترین‌ها به تیم ملی راه پیدا می‌کنند. بازی از نظر کیفیت و کیمته در سطح بسیار خوبی است اما از لحاظ فنی بهترین‌ها حضور داشتند و فدراسیون زمان خوبی را برای این اردو انتخاب کرده و بسیار با برنامه کار کرد. باید اضافه کنم این مسابقات به سر مربیگری حسن کریمیان در سطح خوبی است.

موسوی ادامه داد: امروز روز اخر اردو است و از بین این 22 نفر تعداد 5 نفر برای مسابقات برون مرزی انتخاب می‌شوند. امیدوارم بتونیم با تمرینات گسترده و اردوهای مختلفی که فدراسیون برنامه‌ریزی کرده و طیف گسترده برنامه‌ها اگر پیش برویم به امید خدا می‌توانیم در سطح جهانی و آسیایی رنکینگ خوبی را نسبت به سال‌های گذشته بدست آوریم.

ناظر فدراسیون گلف در ادامه یادرآور شد: سطح مسابقات اسیایی و جهانی سطح بالایی است و فدراسیون تمام تلاشش را می‌کند که بازیکنان را به آن رقابت ها برساندو  سعی میکند با برنامه‌ریزی و اردو‌هایی که برگزار می‌کند بازیکنان را به رقابت‌ها برساند. ما امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده درخشش خوبی داشته باشیم و در بازی‌های جهانی و آسیایی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز