خبرگزاری کار ایران

بی غم: سلطانی فر از ابتدا ورزشی بوده و حامی چوگان!

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۷۰

سلطانی فر جزو معدود وزیرانی است که در هر پست و مقامی بوده ورزش را از یاد نبرده و همواره کمک ها و حمایت هایش از ورزش بخصوص ورزش هایی که ریشه در تاریخ و فرهنگ کشورمان دارد قابل تقدیر بوده و نباید به این راحتی فراموش شود. نباید در این شرایط که وزارت در حال حرکت به سمت جلو می باشد، کاری کرد که، درجا زدن سهم ورزش کشور شود. نباید بد اخلاقی های گذرای ورزش را با مقصر جلوه دادن یک فرد دلسوز راه چاره جست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، یاشار بی غم سرپرست فدراسیون چوگان با اشاره به بحث بی اخلاقی در ورزش کشورگفت: بی اخلاقی، بی اخلاقی است. تعریفش در شرایط مختلف هیچ فرقی ندارد. از بداخلاقی های پیش آمده در ورزش کشور حمایت نمی کنم، اما اینکه یک نفر که خدمات شایانی برای ورزش کشور داشته، را بازخواست کنیم و مقصر بدانیم، هم قطعا کار درستی نیست. سلطانی فر خدمات بسیاری برای ورزش کشور داشته و جزو معدود وزیرانی است که در هرپست و مقامی که بوده همواره دایره خدماتش شامل حال ورزش و ورزشکاران بوده و این انصاف نیست که با کوچکترین اتفاقی بالاترین مقام ورزش کشور را مورد خطاب و یا حتی انتقاد قراردهیم.

سرپرست فدراسیون چوگان در ادامه با اشاره به ثبت ملی چوگان در فهرست میراث ناملموس یونسکو افزود: سال ۹۶ بود که چوگان با نام کشورمان در فهرست میراث ناملموس یونسکو به ثبت رسید و گوشه ای از تاکیدات حضرت آقا محقق گردید. در پروسه این اتفاق مبارک سازمان میراث فرهنگی نقش بسزایی در سال های پیش تر داشت که در آن زمان سلطانی فر بعنوان ریاست این سازمان مشغول فعالیت بود. نباید حافظه کوتاه مدت مان، را جایگزین اتفاقات مثبت گذشته کنیم و بگذاریم یک اشتباه یا چند اتفاق ناخوشایند، جای آن همه خدمت خالصانه را بگیرد. 

بی غم در ادامه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان محترمی که موافق با استیضاح وزیر ورزش هستند، حتما باید این نکته را در گوشه ذهن شان داشته باشند که کشور در حال حاضر شرایط اقتصادی بحرانی را پشت سر می گذارد.ب سیاری از بودجه های مصوب هم بطور کامل پرداخت نمی شود و باید قبول کرد هزینه ای که امروز در ورزش می شود با هزینه ادوار گذشته ورزش و سازمان تربیت بدنی اصلا قابل مقایسه نیست و مدیریت بیش از ۵۰ فدراسیون ورزشی، بیش از ۳۰ اداره کل و هیئت های ورزشی در سراسر کشور با این شرایط اقدامی است که تنها یک مدیر شایسته می تواند آن انجام دهد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:  مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد راه حل مشکلات کشور است. باید این کلام آقا را بعنوان سرمشق قراردهیم و به جای انتقاد و ایجاد شرایط نامطلوب، با حمایت و ارائه راهکار برای حل مشکلات مشارکت کنیم تا در گام دوم انقلاب نیز به مثابه ۴۰ سالی که گذشت بتوانیم با اقتدار و با صلابت نام ایران را بر فراز قله های جهانی شاهد باشیم.در شرایط حساسی که کشور در آن قرار دارد، نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و نباید یکدیگر را به بهانه های مختلف متهم کنیم، ایران کشوری در حال توسعه با شاخصه های خود است و باید به جای متهم کردن یکدیگر بدنبال کمک به هم برای حل مشکلات باشیم.

سرپرست فدراسیون چوگان در پایان با از اقدامات صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان در دولت دوازدهم به نیکی یاد کرد و اظهارداشت: شاید بتوان این وزارت خانه را بعنوان یکی از موفق ترین وزارت خانه های دولت دوازدهم عنوان کرد. اقدامات مثبت وزارتخانه در زمان آقای سلطانی فر آن هم در شرایط کنونی کشور کارنامه ایشان و وزارت ورزش دولت دوازدهم را رنگی تر از گذشته است کرده است و دایره این اتفاقات مثبت کماکان در حال افزایش است و امیدوارم تا نماینگان محترم مردم در خانه ملت نیز نسبت به نظرات خود بازنگری کنند و در کنار دولت و در حمایت از وزارت ورزش اقدام نمایند، که این تنها راه حل مشکلات است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز