خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان تهران:

برگزاری همایش‌هفته جوان با شعار "ورزش و جوانان" در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۹۲

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران گفت: هیات استان درراستای جذب جوانان به ورزش همایش های متنوع همگانی با شعار" ورزش و جوانان" را به مناسبت هفته جوان در سطح استان تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، ولی الله شجاع پوریان با تاکید برآنکه جوانان از ارکان مهم جامعه و آینده سازان کشور هستند افزود: سلامتی روح و جسم جوانان از اهداف اصلی هیات استان می‌باشد، لذا به مناسبت هفته جوان  با برنامه ریزی‌های انجام شده قصد داریم همایش‌های متنوع ورزش همگانی با شعار "ورزش و جوانان" را در سطح استان تهران برگزار نماییم.

وی بیان کرد: از آنجا که دانشگاه‌ها و مدارس جایگاه اصلی جوانان و نوجوانان ما می باشد لذا دراین سال‌ها ما توانستیم تعاملات خوب و ارزنده ای را  با این ارگانها برقرار کرده و مسابقات و همایشات مخصوصا دوره های آموزشی دراین ارگان‌ها برگزار کنیم. الان نیز به مناسبت هفت جوان مقرر شده است روز سه شنبه 27 فروردین ماه ساعت 10 صبح همایش ورزشهای همگانی دررشته های گوناگون (طنابکشی، فریزبی، دارت، روبیک،تیر و کمان و ...) را ویژه دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان تهران درادامه خاطر نشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با برنامه های فرهنگی نیز روز جمعه 30 فروردین ماه ساعت 17 در مهرآباد جنوبی با حضور مسئولین ورزشی استان و جوانان و خانواده‌های آنها در محیطی شاد و ورزشی از دیگر برنامه های تدارک دیده هیات در هفته جوان می باشد. 

شجاع پوریان با اشاره به 25 هیات همگانی حوز شهرستان‌های استان تهران گفت: هیات‌های ما در شهرستان‌های مختلف استان تهران نیز برنامه ریزی‌های منظمی را به منظور برگزاری همایش ها و مسابقات متنوع ورزشی ویژه جوانان و خانواده ها در بوستان‌های مختلف شهرستان‌ها  انجام داده اند.

 رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران در انتها از کلیه هموطنان به ویزه جوانان تهرانی دعوت کرد تا در کنار این هیات و با هدف ورزش و تندرستی دراین هماش ها حضورداشته و ساعات مفرح و شادی را رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز