خبرگزاری کار ایران

اسماعیل‌پور: مسعود را برای مسابقه‌های جهانی آماده می‌کنم

هفت سال است من را خانه‌نشین کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۰۴

محمود اسماعیل‌پور، مربی با اخلاق، سازنده و زحمتکش کشتی آزاد استان مازندران و شهرستان جویبار از جمله مربیان سرشناسی است که نیاز به معرفی زیادی ندارد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل‌پور در سال‌هایی که به‌عنوان مربی فعالیت کرده، شاگردانی نظیر «مهدی حاجی‌زاده»، «عزت‌ا... اکبری»، «رضا یزدانی»، «کمیل قاسمی» و فرزند خود «مسعود اسماعیل‌پور» را تحویل تیم ملی کشتی آزاد ایران داده است. او به واسطه شاگردانی که دارد، این روزها با سوالاتی مواجه است، مثل اینکه وضعیت رضا یزدانی چه می‌شود یا اینکه پسرش چه شرایطی دارد.

اسماعیل‌پور ابتدا درباره وضعیت آسیب دیدگی و غیبت پسرش مسعود اسماعیل‌پور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید: «مسعود دو ماه پیش در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین مچ دست راستش به شدت آسیب دید و برای همین مجبور به عمل جراحی شد. به دلیل اینکه این عمل جراحی خوب صورت نگرفت و به اصطلاح مچ دست او خوب جوش نخورد، عمل جراحی دیگری روی مچ او انجام شد و او با این آسیب‌دیدگی شدید قادر به کشتی گرفتن در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نبود. حتی مسوولان فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم کاملا در جریان مساله آسیب دیدگی شدید مچ دست پسر من بودند.»

اسماعیل‌پور ادامه می‌دهد: «مسعود به تازگی بخیه مچ دستش را باز کرده و از آمادگی لازم کاملا به دور است و فعلا سه، چهار جلسه زیر نظر من نرمش و تمرین سبک انجام داده است. بنابراین به رغم اینکه به صورت اختیاری به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد اما ترجیح داد فعلا در تمرینات تیم ملی شرکت نکند تا آسیب دیدگی دست او کاملا برطرف شود.»

مربی خوب و زحمتکش کشتی شهرستان جویبار درباره پسرش می‌گوید: «مشخصا مسعود به دلیل دور بودن از تمرینات و نداشتن شرایط مناسب آمادگی جسمانی قادر نخواهد بود تیم ملی کشتی آزاد ایران را در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی همراهی کند اما امیدوارم او بتواند خود را تا پیکارهای جهانی بوداپست مجارستان که حدود پنج ماه دیگر برگزار می‌شود، آماده کند. البته انتخاب او بستگی به نظر مسوولان فدراسیون کشتی و اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد دارد چرا که او با داشتن مجوز پزشکی نتوانست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ایران شرکت کند.»

اسماعیل‌پور برای جانشین پسرش در تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی هم آرزوی موفقیت می‌کند: «امیدوارم نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ایران که احتمالا از بین حسن مرادقلی و مهران نصیری انتخاب خواهد شد، بتواند کشورمان را در بازی‌های آسیایی صاحب یک مدال خوشرنگ کند.»

اسماعیل‌پور درباره وضعیت رضا یزدانی هم می‌گوید: «وضعیت رضا یزدانی هنوز به روشنی مشخص نیست و او هنوز خود را به مربیان تیم ملی معرفی نکرده است. رضا در روزهای اخیر چند جلسه زیر نظر من تمرین کرد اما او هم وضعیت پیچیده‌ای دارد و همه نگاه‌ها درباره او همچون پسرم به تصمیم شورای فنی است.»

این مربی سازنده و زحمتکش کشتی استان مازندران و شهرستان جویبار دل پردردی هم از مسوولان کشتی استان و شهر خود داشت: «به رغم آنکه شاگردان زیادی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران دارم لیکن مدت هفت سال است که به اصطلاح خانه‌نشین هستم و در کادر فنی هیچ یک از تیم‌های ملی ایران در رده‌های سنی یادشده حضور ندارم. من مشکل خاصی با رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ندارم و هر مشکلی هست بین من و تصمیم‌گیرندگان کشتی استان مازندران و شهرستان جویبار است. آنها رابطه خوبی با من ندارند که دلایل آن برای من واضح و روشن نیست.»

ناصر انصافی مقدم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز