خبرگزاری کار ایران

پیروزی مدعیان در هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۵۷

هفته نهم لیگ برتر بانوان امروز (پنج شنبه) با سه دیدار پیگیری شد و تیم های ذوب آهن و پیکان تهران که مدعیان قهرمانی این رقابت ها هستند و آبنوس تهران موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز با سه دیدار در شهرهای اصفهان و تهران (دو دیدار) پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم پیکان تهران میزبان شهرداری تبریز بود و میهمان خود را سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 6 شکست داد تا به هفتمین برد خود در این رقابت ها دست یابد و 22 امتیازی شود.

فرحناز قویدل، شفیقه احدی و طوبی بهپوری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، بر این دیدار که 75 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت، قضاوت و نظارت داشتند.

تیم شهرداری تبریز در این مسابقه هشتمین ناکامی خود در لیگ برتر بانوان را تجربه کرد و بدون امتیاز و برد در انتهای جدول این رقابت ها باقی ماند.

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان که با هفت برد و 20 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت، این هفته در سالن ملت اصفهان میزبان نماینده تهران بود و با شکست سه بر صفر نماینده پایتخت به هشتمین برد خود در این رقابت ها دست یافت و در صدر جدول نیز باقی ماند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 16 نماینده تهران را شکست دادند.

ماندانا مطیعی و مژگان کرمی داوران اول و دوم این مسابقه 75 دقیقه ای بودند و نظارت بر آن را اکرم ابن‌یمین بر عهده داشت که 120 تماشاگر نیز در سالن ملت اصفهان تماشاگر آن بودند.

سومین و آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر بانوان نیز در خانه والیبال تهران برگزار شد و در شهرآورد پایتخت تیم های سالوت و آبنوس به مصاف یکدیگر رفتند و آبنوس سه بر یک سالوت را شکست داد.

سالوت در ست سوم 25 بر 18 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 22 و 25 بر 18 مغلوب آبنوس شد تا دو تیم از نظر تعداد برد برابر شوند.

جدال دو تیم 130 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت. آبنوس به رغم این پیروزی شش امتیازه شد و در جایگاه ششم باقی ماند و سالوت با دو برد و هفت امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

شهناز مهاجری و زهرا شیری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و فاطمه زندی نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت. تیم بهنمیر مازندران این هفته استراحت داشت.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته نهم به قرار زیر است:

  • ذوب آهن اصفهان 8 برد و 23 امتیاز
  • پیکان تهران 7 برد و 22 امتیاز
  • بهنمیر مازندران 5 برد و 14 امتیاز
  • نماینده تهران 3 برد و 9 امتیاز
  • سالوت تهران 2 برد و 7 امتیاز
  • آبنوس تهران 2 برد و 6 امتیاز
  • شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز