خبرگزاری کار ایران

معرفی کمیته فنی مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان و جوانان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۲۹

صادق محبوبی به‌عنوان پزشک رسمی دو مسابقه اتحادیه جهانی کشتی در سال 2018 معرفی شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی، صادق محبوبی عضو کمیته پزشکی و ضد دوپینگ این اتحادیه بعنوان پزشک رسمی این اتحادیه در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که روزهای 30 و 31 فروردین ماه 97 در شهر اهواز و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که روزهای 26 تا 31 تیرماه در شهر دهلی‌نو هند برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

محبوبی در این رقابت‌ها مسئول نظارت بر تمام الزامات پزشکی و کنترل‌های دوپینگی خواهد بود.

* معرفی اعضای کمیته فنی مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان و جوانان

رقابت‌های کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان و جوانان کشور روزهای 10 و 13 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که محمدرضا توپچی و مجید انصاری بعنوان اعضای کمیته فنی این مسابقات معرفی شدند.

* بیرانوند رئیس ستاد برگزاری مسابقات فرنگی جام تختی شد

سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای 5 و 6 بهمن ماه در شهر ماهشهر استان خوزستان برگزار می‌شود که از سوی فدراسیون کشتی محسن بیرانوند سرپرست فرمانداری ماهشهر بعنوان رئیس ستاد برگزاری این رقابت‌ها منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز