خبرگزاری کار ایران

هاشمی: کاروانی کیفی را به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۷۲

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیماتی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی های آسیایی اعزام و بهترین نتایج کسب شود.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و  آسیایی به ریاست مسعود سلطانی‌فر و با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین روسای کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در پایان این جلسه گفت: این نشست در راستای ادامه جلسات با فدراسیون‌هایی بود که اعزام آنها به بازی‌های آسیایی با ابهام مواجه است. روسای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ امروز توضیحات خود را در این خصوص ارائه کردند.

وی افزود: این ارزیابی‌ها ادامه خواهد داشت و بنا شد کارگروهی سه نفره متشکل از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و رشته‌های مورد بررسی تشکیل تا رصد اولیه انجام و بر مبنای موضوعات مطروحه در جلسه تا حدود 45 روز آینده گزارش کارگروه ارائه و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص جلسات آینده با روسای رشته‌های مدال‌آور در بازی‌های آسیایی گفت: در خصوص این فدراسیون‌ها هم با بررسی تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اعزام شود و بهترین نتایج اخذ شود.

هاشمی در خصوص سیاست ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای اعزام رشته‌های حمایتی به جاکارتا گفت: تا به امروز تصمیم مبنی بر اعزام رشته‌های کیفی و مدال‌آور بوده، اما طبیعی است که در آینده سیاست را ستاد مشخص خواهد کرد و ما هم تابع هستیم.

در این جلسه روسیای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ به تشریح برنامه‌ها و توضیح تعداد نفرات پیشنهادی خود برای اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز