خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان- فنلاند

جوانان ایران 4 وزن دوم را با پیروزی آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۷۹

مسابقات 4 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته اند.

به گزارش ایلنا، در وزن 55 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سوبولِفسکی از اوکراین را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران رومانی و قزاقستان می رود. در این وزن 22 نفر روی باسکول رفتند.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی، دارنده مدال برنز سال گذشته، در دور اول ببا نتیجه 12 بر 3 مقابل پاجورا از استونی به پیروزی رسید. وی در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و فنلاند مصاف می دهد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 120 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف از تاجیکستان قرار گرفت و در یک کشتی یکطرفه با حساب 9 بر صفر حریف را شکست داد. میرزازاده در دور دوم با برنده کشتی گیران آمریکا و استونی روبرو می شود.

در وزن 66 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با پلتوکانگاس از فنلاند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای چک و قرقیزستان می رود.

 روز گذشته تیم ملی کشورمان در 4 وزن اول موفق به کسب 2 مدال طلا توسط پویا دادمرز و کرامت عبدولی در اوزان 50 و 60 کیلوگرم شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز