خبرگزاری کار ایران

رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان معلول – ۲۰۱۷ سوئیس؛

بیک رضایی نقره گرفت / سپه وندی به برنز

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۸۸

شمار نشانهای کاروان ایران تا پایان دومین روز از رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت به عدد 6 رسید.

به گزارش ایلنا ، در رقابت های نوبت عصر، در بخش زیر 18 سال، علی سپه وندی در ماده پرتاب دیسک، کلاس ادغامی F42/47 با رکورد 32 متر و 90 سانتی متر به نشان برنز دست یافت و نمایندگان آلمان و جمهوری چک به ترتیب اول و دوم شدند.

نمایندگان کشورمان در رقابت های پرتاب نیزه، بخش زیر 20 سال، کلاس ادغامی F32/34 نیز محمد طاها بیک رضایی با رکورد 25 متر و و 36 سانتی متر به نشان نقره دست یافت، نماینده کلمبیا با 33 متر و 76 سانتی متر اول شد و عنوان سوم نیز به عرفان رضایی، دیگر نماینده کشورمان رسید که به دلیل قانون منفی یک، از دست یابی به نشان برنز بازماند.

 

علی سپه وندی

در ماده پرتاب دیسک بخش زیر 20 سال نیز حسین شریفی  و محمد فتحی گنجی در کلاس ادغامی F42/47 به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را بدست آوردند و از کسب مدال بازماندند.

مهرداد مرادی در بخش نابینایان و کم بینایان نیز موفق شد عنوان قهرمانی و نشان طلای ماده دو 100متر در کلاس ادغامی T11/13 را از آن خود کند.

کاروان ایران تا کنون موفق به کسب 2 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز شده است.

رقابت های دو ومیدانی جوانان دارای معلولیت جهان از 12 مرداد ماه به میزبانی شهر نوتویل در کشور سوئیس، با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور جهان آغاز شده و تا 15 مرداد ماه در جریان است.

کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 4 ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز