خبرگزاری کار ایران

برای حضور در بازیهای آسیایی

اردوی آماده سازی تیم ملی جت اسکی با 30 ورزشکار

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۰۷۹

رییس انجمن جت اسکی کشور گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی جت اسکی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا از شهریور ماه آینده و با شرکت 30 ملی پوش آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی و شناخت نفرات برتر سه اردوی کوتاه مدت در نظر گرفته ایم که اردوی اول اوایل شهریور در کرج،اردوی دوم در منطقه آزاد انزلی و اردوی سوم هم در مازندران برگزار می شود که مدت هر اردوی تمرینی 5 روز خواهد بود. 

وی در خصوص روند برنامه های آموزشی در جهت توسعه جت اسکی در کشور بیان داشت:کارگاههای آموزشی اعم از کلاسهای توجیهی تئوری ، عملی و راندن جت اسکی ودوره های مربیگری و داوری و بطور مستمر و هر 15 روز یکبار در سطح استانهای مختلف کشور برگزار می شود و این از اهداف عالیه ما برای گسترش و تعمیم این رشته جذاب و پرمخاطب است. 

سلیانچی به برگزاری کلاس آموزشی در استان خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت:این دوره آموزشی که به راندن جت اسکی و کلاس داوری مربوط می شد با استقبال خوبی همراه شد و 40 نفر از آقایان و بانوان از شهرستانهای دزفول،بهبهان،اهواز،آبادان و یک نماینده از اصفهان در مجتمع فرهنگی تربیتی شیخ مرتضی انصاری دزفول برگزار شد و قرار است هفته آینده(19 و 20 مرداد) ترم دوم این دوره در اهواز و ترم سوم هم در بندر ماهشهر برپا شود. 

او اضافه کرد:در خلال برگزاری این دوره از امکانات و رودخانه دز و منطقه چاله کندی دزفول بازدید کردیم و معتقدم که دزفول می تواند به یکی از پایگاههای مهم برای توسعه جت اسکی تبدیل شود و قطعا یکی از اردوهای تیم ملی را در این منطقه برگزار خواهیم کرد. 

رییس انجمن جت اسکی در پایان گفت:لازم است از همکاری صمیمانه دکتر نوایی مسئول آموزش کمیته جت اسکی شهرستان دزفول،نظری رییس اداره ورزش و جوانان دزفول، مصطفی پناه باد مسئول کمیته جت اسکی استان خوزستان،علی جلیلی مسئول کمیته جت اسکی دزفول و حمایت هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان تقدیر کنم و مسلما علاقه مندی این عزیزان باعث شد تا ما نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشیم و برای توسعه جت اسکی در این شهر برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز