خبرگزاری کار ایران

ادعای بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص رمالی و جادو در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۰۲

بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم فصل مجبور به جدایی از جمع سایپایی‌ها شد در متنی عجیب آرزو کرد رمالی و جادوگری از فوتبال ایران دور شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری، مدافع چپ سابق پرسپولیس که در این فصل در جمع نارنجی پوشان سایپا حضور داشت در نیم فصل مجبور به تمکین دستورات حسین فرکی شد و از جمع آنها خارج شد. شکوری که تحصیلات دکترای خود را دنبال می‌کند از بابت این اتفاقات دلگیر است و متنی عجیب در خصوص وجود جادوگری و رمالی در فوتبال ایران منتشر کرد.

ابراهیم شکوری مدافع چپ سابق سایپا در صفحه شخصی‌اش حرف‌هایی زده که در صورت پیگیری، حاشیه‌های زیادی به وجود خواهد آورد. البته این در صورتی است که کمیته اخلاق علاقه‌ای به پیگیری داشته باشد.

 شکوری در پیام خود نوشته: از آنجایی که قرارداد دو ساله داشتم دوست داشتم در این تیم بمانم اما متاسفانه کادرفنی اعلام کرد بنده در تیم نباشم (دلایل صددرصد غیرفنی) من هم تا آخرین روز نقل و انتقالات صبر کردم ولی به خاطر اینکه نتیجه نگرفتن تیم به گردن من نیفتد و عادت ندارم به خاطر کار نکرده مثل خیلی‌ها پول بگیرم مجبور شدم بدون تیم بمانم و الان هم بدون تیم هستم. امیدوارم پای دلال‌ها و رمال‌ها از باشگاه‌های ما به طور کلی قطع شود و تیم با هزینه کلان و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند حداقل بتواند رتبه یک رقمی کسب کند.

جواد آشتیانی دیگر بازیکن سابق سایپا هم برای ابراهیم شکوری کامنتی گذاشته که به صورت تلویحی حرف‌های او را تایید کرده: تصمیمت حتما درست است چون همیشه عزت خودت را به پول و در باند کسی بودن ترجیح دادی. مطمئنا آنهایی که باعث جدایی تو شدند چوبش را خواهند خورد.

ابراهیم شکوری در حالی از سایپا کنار گذاشته شده که مدافعان جدید این تیم عملکرد خوبی نداشته‌اند و هزینه‌های زیادی را هم گردن این باشگاه گذاشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز