خبرگزاری کار ایران

رئیس امور اداری و پشتیبانی فدراسیون گلف: مشکلاتمان در سال آتی مرتفع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۳۳

مهرداد جمشیدی از استارت مسابقات لیگ بانوان و آقایان در سه ماهه اول سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون گلف، رئیس امور اداری و پشتیبانی فدراسیون با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی فدراسیون گلف و هم‌چنین تصمیمات متخذه در جلسات سه ماهه سوم سال جاری سال 1396 را سال پر کار، و شکوفایی بیش از پیش گلف کشور خواند و بیان داشت: این نوید را به کلیه بازیکنان و مسئولین گلف کشور میدهم که بسیاری از مشکلات که در سال گذشته با آن رو برو بودیم به زودی مرتفع خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که تنها در سه ماهه اول چند رویداد مهم و اثر گذار در گلف کشور خواهیم داشت گفت:ب رگزاری مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی (یادواره مرحوم حسین پور) با شرکت تقریبا 5 کشور فعال در زمینه گلف در نیمه دوم اردیبهشت ماه از جمله اتفاقات مهم و اثر گذاری خواهد بود که برای اولین بار با حضور کشورهای دیگر صورت می پذیرد.
وی همچنین از حضور "آقای کیم بالدوین" مربی استرالیایی الاصل به مدت 15 روز در تهران از ابتدای اردیبهشت خبر داد و افزود :این دوره نیز به جهت دانش افزایی گلف‌بازان کشور و ارتقاء سطح فنی بازیکنان تیم ملی و مربیان ملی برگزار می گردد که به نوبه خود از فعالیت‌های مهم و اثر گذار در سال آینده خواهد بود.
رئیس امور اداری و پشتیبانی فدراسیون گلف افزود: در سال 96 در نظر است استارت مسابقات لیگ بانوان و آقایان بر خلاف سنوات گذشته حتی المقدور در سه ماهه اول سال باشد تا بازیکنان در شرایط بهتر آب و هوایی به رقابت با یکدیگر بپردازند وضمن انجام مسابقات از فضای موجود لذت هم ببرند.

تا بازیکنان در شرایط بهتر آب و هوایی به رقابت با یکدیگر بپردازند وضمن انجام مسابقات از فضای موجود لذت هم ببرند.
جمشیدی بیان داشت:همچنین در سالجاری عملکرد هیأتها و انجمنهای تابعه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت . در این راستا شاخص های ارزیابی برای روسای محترم انجمنها ، روسا و سرپرستان هیأت های گلف سراسر کشور ارسال گردیده است که بر اساس شاخص های موصوف و مستنداتی که ارائه می گردد رتبه بندی انجمنها و هیأتها به صورت استانداردانجام گرفته و نتیجه آن در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

رئیس امور اداری و پشتیبانی فدراسیون گلف در پایان خاطر نشان کرد: موارد مذکور از جمله برنامه های در پیش رو خواهد بود و امیدواریم گامهای خوبی را در ابتدای سال جدید برداریم و تا انتهای سال رویدادهای مهمی در عرصه گلف کشور داشته باشیم.تا آنجائیکه بتوانیم گلف کشور را به جایگاهی که واقعا شایسته آن است برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز