خبرگزاری کار ایران

شروع ششمین دوره مسابقات تنیس بانوان جام فجر در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۸۰

رقابت‌های جام حذفی تنیس بانوان با حضور 24 تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون تنیس، ششمین دوره مسابقات جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور جام فجر ویژه بانوان از امروز 2 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش آغاز شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم های بیمه آسیای کرمان، پرسیاتور شیراز، کافه تنیس امیر کلا، کارمانیای کرمان ، سلیم شاهرود، فجر کیش، آرام الماس بهفر ب تهران، برزین یزد، ام تی ای الف تهران، هیئت تنیس ایلام ، سناتور اصفهان، آسمان تهران، کلار پویای کرج، سیلیس کیش، بانیان نمای مبنای تهران، میس کیک اصفهان، آرام الماس بهفر الف تهران، پارتاک اصفهان، ناتوریای تهران، سیمرغ گیلان، پایا چوب تبریز ، پالایش نفت آبادان ، شهید عابدینی قزوین و ام تی ای تهران حضور دارند.

مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها در حضور علی اصغر غمناک، رئیس سازمان لیگ تنیس کشور برگزار شد و تنیس بازان حریفان خود را شناختند. 

تنیس بازان در روز نخست رقابت‌‌ها با انجام 36 دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات تا 8 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش ادامه دارد. 

همچنین سرداوری این دوره از رقابت‌‌ها بر عهده سحر حاج میرزایی است و آیلا خوئی، پارمیس نوایی، الهام احمدی و زرین میر حسینی امر قضاوت را بر عهده دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز