خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال بانوان کارا شیراز از هدایت تیم کناره گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۷۵

سرمربی تیم فوتسال زنان کارا شیراز به دلیل دخالت مدیریت در تصمیمات کادر فنی از هدایت تیم کناره گیری کرد. ‌

به گزارش ایلنا، شهناز یاری در این خصوص گفت: از حدود سه هفته پیش به دلایل متعدد از جمله مشکلات مدیریتی و مالی تیم فوتسال زنان کارا شیراز را همراهی نکردم. از پنجشنبه گذشته نیز تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفته‌ام.

وی در ادامه بیان کرد: سه هفته پیش به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی تیم را ترک کردم، اما بنا به خواست مدیریت باشگاه 25 دی ماه در دفتر مدیریت باشگاه جلسه‌ای برگزار شد و برخی مشکلات شد و قول‌های جدی برای حل سایر مشکلات داده شد.

یاری ادامه داد: متعاقب این جلسه به همکاری در باشگاه ادامه دادم و در 29 دی ماه لیست بازیکنان مورد نظر برای دیدار برابر تیم سپاهان اصفهان در جریان هفته هفدهم را به باشگاه اعلام کردم، اما در کمال ناباوری 30 دی ماه و پیش از آنکه راهی اصفهان شوم، متوجه تغییراتی در اسامی و حذف فهیمه ارزانی و مرجان یوسفی و جایگزینی دو بازیکن دیگر توسط مدیریت باشگاه شدم.

سرمربی تیم فوتسال زنان ادامه داد: چنین تصمیماتی استقلال یک مربی را زیر سوال می‌برد. وقتی مدیریت باشگاه نمی تواند به خواست کادر فنی تیم احترام بگذارد و مسایل حرفه ای را نادیده می‌گیرد، من هم لزومی به ادامه همکاری با این باشگاه نمی‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز