خبرگزاری کار ایران

با برتری مقابل کره‎جنوبی، مدال اینلاین ‎هاکی ایران قطعی شد

تیم ملی اسکیت هاکی ایران با برتری مقابل کره‎جنوبی مدال خود را در رقابت‌های رولر اسپورت آسیا قطعی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم ملی اینلاین هاکی ایران در پنجمین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابت‌های رولر اسپورت آسیا ساعتی پیش به مصاف کره رفت که در پایان این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به سود کشورمان به اتمام رسید تا چهارمین پیروزی متوالی شاگردان کاوه صدقی در این پیکارها رقم بخورد.

با این برد شیرین کسب مدال برنز تیم ملی اینلاین هاکی ایران قطعی شد. تیم ملی کشورمان که بامداد امروز 3 بر یک چین میزبان را شکست داده بود،‌ پیش‌تر مقابل ماکائو و هندوستان به برتری دست یافته بود. تنها باخت این تیم به بازی نخست مقابل چین تایپه بازمی‎گردد که این رقابت با نتیجه 7 بر 3 به سود نماینده قدرتمند شرق آسیا به اتمام رسید.

با توجه به نتایج امروز این رقابت‎ها، کسب مدال تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان قطعی است و این تیم باید برای کیفیت رنگ مدال در آخرین بازی خود در دیداری سرنوشت ساز به مصاف تیم قدرتمند ژاپن برود.

کاروان اسکیت ایران تاکنون در رشته اینلاین هاکی بانوان و امدادی سه هزار متر بزرگسالان مردان به دو مدال برنز دست یافته است. همچنین در رشته اسکیت فری استایل نیز تیم مردان و زنان ایران یک طلا و دو برنز کسب کرده اند.

کد خبر : ۴۲۴۴۸۴